۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۴۵۵۸۲۸
سردار نقدی:

آماده مقابله با هرگونه تهدید دشمنان هستیم

رییس سازمان بسیج مستضعفان با اشاره به اینکه دشمنان درصدد تضعیف اعتقادات جوانان ما هستند، گفت: دشمنان اسلام باید بدانند که ما امروز نیز با وجود هزاران جوان همچون شهید اعلمی در همه عرصه ها آماده مقابله با هرگونه تهدید از سوی دشمنان هستیم.
سردار نقدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از اردبیل، سردار محمد رضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفان پیش از ظهر امروز در یادواره شهید اسماعیل اعلمی، شهید شاخص ورزش کشور و 184 شهید ورزشکار استان اردبیل در حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، خاطرنشان کرد : امروز میزبان بهترینِ انسان‌ها هستیم، شهدا هر چه داشتند خالصانه و صادقانه تقدیم خدا، ملت و نظام اسلامی کردند و امروز افتخار و سعادتی است برای ما که توفیق میزبانی از ایشان را پیدا کرده‌ایم.

وی افزود: برگزاری یادواره‌های شهدای والامقام دفاع مقدس، به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شناخت نسل جدید انقلاب از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و باید مورد توجه واقع شود.

سردار نقدی تصریح کرد: از حدود 5 سال پیش سازمان بسیج مستضعفین که دارای 22 قشر مختلف است،‌ هر سال شهید شاخص هر قشر را در سطح کشور انتخاب می‌کند و تمامی برنامه‌ها و یادواره‌های کشوری با محوریت این شهدا برگزار می‌شود که امسال نیز از استان اردبیل شهید اسماعیل اعلمی به عنوان شهید شاخص ورزش کشور و شهید غلامحسین دیده‌بان به عنوان شهید شاخص اصناف انتخاب شد.

رییس بسیج مستضعفین کشور با اشاره به رشادت های شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای شاخص کشور، بیان داشت: شهید اعلمی در اوج قهرمانی ها و مدال آوری ها زمین مسابقات را کنار گذاشت و به جبهه های حق علیه باطل رفت و در هشت سال دفاع مقدس از میهن خویش جانانه دفاع کرد و به درجه رفیع شهادت رسید .

وی با بیان اینکه نوجوانان و جوانان امروزی باید شهدای والامقام همچون شهید اسماعیل اعلمی را الگوی خود قرار دهند، افزود: بزرگمردی و شجاعت را از آنان بیاموزید که چگونه به خاطر وطن از قدرت و شهرت و مدال های رنگین باید گذشت.

سردار نقدی بیان داشت: شهدا به ما آموختند که مسائلی برتر از شهرت و قهرمانی نیز در این دنیا هست و آن چیزی نیست جز رسیدن به مقام شهادت و ایثار و گذشت و باید این روحیه انقلابی را در جامعه امروزی و در بین نوجوانان و جوانان توسعه داد تا یزیدیان زمان جرأت تعرض به خاک کشورمان را نداشته باشند.

رییس سازمان بسیج مستضعفان تصریح کرد: ورزشکاران و قهرمانان کشور باید شهید اسماعیل اعلمی را الگوی خود قرار دهند تا بتوانند هم در عرصه های ملی و هم در جبهه ها و سنگرهای نبرد پیام نهضت عاشورا و انقلاب اسلامی را به گوش جهانیان برسانند.

سردار نقدی با اشاره به اینکه دشمنان درصدد تضعیف اعتقادات جوانان ما هستند، افزود: دشمنان اسلام باید بدانند که ما امروز نیز با وجود هزاران جوان همچون شهید اعلمی در همه عرصه ها آماده مقابله با هرگونه تهدید از سوی دشمنان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: مستکبران و دشمنان اسلام بارها تلاش کرده اند تا در مراسم عزاداری حسینی ما ناامنی ایجاد کنند که از سوی سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شدند که این امر در مراحل مختلف و در شهرهای مختلف در سطح کشور تکرار شده که دشمن موفق نشده تا به اهداف پلید خود دست یابد.

وی جوانان و نوجوانان را به ترویج فرهنگ انقلابی در جامعه دعوت کرد و گفت: شما جوانان نسل امروز باید از انقلاب اسلامی و خون شهدای اسلام و مدافعان حرم پاسداری کنید.

سردار نقدی با اشاره به ناامنی های کشورهای همسایه از سوی داعشیان و مستکبران، تصریح کرد: امروز اگر رزمندگان اسلام در سوریه و عراق مبارزه نمی کردند باید در شهرهای مرزی کشور و داخل کشور با آنان رو به رو می شدیم.

گفتنی است، شهید اسماعیل اعلمی، شهید شاخص ورزشکاران، قهرمان وزنه برداری اردبیل در تاریخ یازدهم آذرماه سال ۶۲ در مناطق کردستان به درجع رفیع شهادت نایل آمد./937/202/ب2

ارسال نظرات