۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۴
کد خبر: ۴۵۵۹۲۹
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

13 آبان روز سرنوشت‌ساز در تاریخ ایران اسلامی است

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه 13 آبان روز سرنوشت‌ساز در تاریخ ایران اسلامی است، گفت: در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تمام اقشار جامعه به خصوص دانش آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی شرکت خواهند کرد.
حجت الاسلام عباس هاشمی مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام عباس هاشمی مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی عصر امروز دوشنبه 26 مهر ماه در نشست ستاد هماهنگی و برنامه ریزی بزرگداشت سیزدهم آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با حضور نمایندگان آموزش و پرورش، استانداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد، سپاه روح الله، اوقاف و امور خیریه، تبلیغات اسلامی و دانشگاه های استان مرکزی برگزار شد، بیان کرد: در راهپیمایی 13 آبان ایران اسلامی نفرت خود را علیه استکبار فریاد خواهد زد.

ایستادگی جوانان در برابر توطئه های دشمن

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه  13 آبان روز سرنوشت‌ساز در تاریخ ایران اسلامی است، گفت: در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تمام اقشار جامعه به ویژه دانش آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی شرکت خواهند کرد.

حجت الاسلام هاشمی با تأکید بر اینکه جوانان ایران اسلامی در روز بزرگ و جاودانه 13 آبان ماه با حضور خود نقشه ها و توطئه های شوم دشمنان و بدخواهان را نقش بر آب خواهند کرد و با صدای رسا اعلام خواهند کرد که با قدرت و تا آخرین قطره خون خود در برابر ظلم ایستادگی و مقاومت خواهند کرد.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی سیزدهم آبان را نماد ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار و قدرت های جهانی دانست و خاطرنشان کرد: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با شکوه و عظمت خاص در روز 13 آبان علیه استکبار جهانی در صحنه حضور یافته و مشت محکمی بردهان یاوه گویان خواهد کوبید.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در رابطه با 13 آبان ماه، خاطرنشان کرد: رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران فرمودند: 13 آبان نماد طمع ورزی آمریكا، وابستگی رژیم طاغوت، ایستادگی ایمان متكی به بصیرت، پیشقراولی نسل جوان در صحنه، و شجاعت و جسارت نسل جوان انقلابی است و امروز ملت ایران، مصمم تر و قوی تر از هر زمان در حال حركت به سمت اهداف بلند و قله های سعادت است و در صف مقدم این حركت عظیم، جوانان قرار دارند.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با تأکید بر اینکه در روز 13 آبان ماه همگان باید در صحنه حاضر شوند تا به جهانیان نشان دهیم، ایران نفوذناپذیر است، گفت: مراسم گرامیداشت سیزدهم آبان با حضور تجمع دانش آموزان روز (13آبان) در ابتدای بازار اراک و با سخنرانی شخصیت کشوری برگزار می شود.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه با تلاش مجدانه مسؤولان راهپیمایی 13 آبان ماه سال جاری با شکوه تر از سال های گذشته برگزار خواهد شد، گفت: عنوان کمیته های مراسم سیزدهم آبان ماه اجرایی، اطلاعات و ارتباطات، تبلیغات، دانش آموزی، طلاب و هیات مذهبی، بانوان، فرهنگی و ورزشی و کمیته بسیج است.

به گزارش رسا، در این نشست شرکت کنندگان در راستای هر چه باشکوه تر راهپیمایی 13 آبان ماه سال جاری نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند./842/202/ب2

ارسال نظرات