۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۴۵۶۰۴۱
مسؤول دبیرخانه کانون مساجد لرستان:

برگزاری صلوات خاصه امام سجاد در مساجد لرستان

مسؤول دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد لرستان از برگزاری صلوات خاصه امام سجاد(ع) در مساجد لرستان خبر داد و گفت: این برنامه تا 25 محرم ادامه دارد.
حجت الاسلام موسوی مسؤول دبیرخانه کانون مساجد لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران که در دفتر دبیرخانه کانونهای مساجد لرستان برگزار شد، گفت: کانونهای فرهنگی هنری مساجد لرستان از از 12 تا 25 محرم در جهت بزرگداشت مقام شامخ حضرت سیدالساجدین امام زین العابدین(ع) برنامه دارند.

وی با بیان اینکه صلوات خاصه امام سجاد(ع) در مساجد لرستان برگزار می شود، عنوان داشت: این برنامه با همکاری کانونهای فرهنگی هنری در مساجد استان برگزار می شود.

مسؤول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد لرستان یادآور شد: با حضور ائمه جماعات در مساجد معارف حضرت زین العابدین(ع) به ویژه صحیفه سجادیه بیان می شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در طول سال هماهنگی های لازم در جهت برگزاری این برنامه ها صورت گرفته است.

حجت الاسلام موسوی هدف از برگزاری صلوات خاصه امام سجاد(ع) را ترویج فرهنگ ناب اسلامی و معرفی هرچه بیشتر فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت در جهت آشنایی عموم مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان با این معارف برگزار می شود.

وی با اشاره به دسیسه های دشمن و هدف قرار دادن نسل جوان عنوان داشت: بیان معارف اهل بیت(ع) فرصتی برای آگاه سازی جوانان در جهت مقابله با دسیسه های فرهنگی دشمن است.

مسؤول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد لرستان تصریح کرد: معرفی سیره و منش ائمه معصومین(ع) بهترین راه بصیرت بخشی به نسل جوان و نوجوان جامعه است./9459/302/ب3

ارسال نظرات