۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۴۵۶۰۸۳
امام جمعه رومشکان:

راه عقب نشینی آمریکا و ثبات دولت بشار اسد، مقاومت مردم سوریه است

امام جمعه رومشکان با اشاره به حمایت آمریکا از تروریست و ایجاد ناامنی ها، گفت: آمریکا برای رسیدن به منفعت خویش در پی حمایت از تروریست و ایجاد ناامنی در سوریه بوده و تنها راه بیرون راندن تروریست و عقب نشینی آمریکا مقاومت مردم سوریه است.
امام جمعه رومشکان

 حجت الاسلام علی اکبر جمیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، در رابطه با بحران سوریه و نشست لوزان، بیان داشت: حمایت از کشورهای مظلوم از مهم ترین دغدغه هایی است که کشور ما دارد.

وی افزود: معرفی و صادر کردن اسلام و انقلاب به دنیا از اهداف مهم نظام جمهوری اسلامی است که کشورهای دنیا بتوانند طعم شیرین انقلاب اسلامی را بچشند.

امام جمعه رومشکان با اشاره به اینکه اسلام حد و مرزی ندارد، عنوان داشت: هدف از صادر شدن انقلاب و احکام اسلامی به دنیا برای این است که عالم اسلامی شود.

وی در ادامه با بیان اینکه مسلمانان نباید نسبت به دگر مسلمانان جهان بی تفاوت شوند، افزود: سوریه از جمله مناطقی است که اطراف ایران اسلامی است و ناامنی سوریه در منطقه به ضرر جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام جمیاری با اشاره به بی نتیجه بودن نشستهایی که در در رابطه با وضعیت سوریه برگزار می شود، اظهار داشت: متفاوت بودن اهداف سبب بی نتیجه ماندن این نشستها می شود.

وی به وضعیت حمله به سوریه و عراق اشاره و عنوان کرد: در رأس این همه ناامنی ها آمریکا قرار دارد که در پی منفعت خود است.

امام جمعه رومشکان به بدعهدی آمریکا اشاره کرد و گفت: آمریکا با ایجاد تنش و درگیری و بد عمل کردن در پی رسیدن به اهداف خود و اسرائیل است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا تنها راه جنگ و مبارزه را در پیش می گیرد، خاطرنشان کرد: نگاه آمریکا دفاع از تروریست بوده و در این راستا به دنبال بدعهدی و نیرنگ است.

حجت الاسلام جمیاری ادامه داد: نگاه ایران نیز پایان یافتن جنگ و مبارزه در سوریه، بیرون راندن تروریست و ثبات دولت بشار اسد است.

وی تنها راه بیرون راندن تروریست از سوریه را نگاه جمهوری اسلامی دانست و افزود: مقاومت دولت سوریه موجب عقب نشینی آمریکا و ترویست است./302/9459/ب1

ارسال نظرات