۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۴۵۶۲۰۸
مدیرکل بنیاد شهید لرستان:

گرامیداشت یاد شهدا روشنی بخش جامعه اسلامی است

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گرامیداشت یاد شهدا را مایه روشنی بخشی جامعه و مصون سازی جوانان در برابر هجمه های فرهنگی دانست.
یادواره شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، مراد روشنی، ظهر امروز در یادواره ۲۶۱ شهید کارمند استان لرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای کارمند، گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گرامیداشت ارزشها است.

وی با بیان اینکه یاد شهدا مایه عزت، کرامت و روشنی بخش جامعه است، افزود: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و یادآوری جانفشانی دلیرمردان دوران دفاع مقدس نقش بسزایی در جهت ترویج و تبیین ارزشها دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با تأکید بر ضرورت پرداختن به ترویج ارزشها و آرمانهای انقلاب، خاطرنشان کرد: ترویج و تبیین دستاوردهای خون شهدا در جامعه باید در دستور کار مدیران و مسؤولان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه برگزاری این یادواره ها نقش مهمی در گرامیداشت یاد، خاطره و ارزشهای شهدا دارد، اظهار داشت: یاد و نام شهدا باید در جامعه و بین نسل جوان ترویج شود.

روشنی تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را بهترین راه خنثی سازی هجمه های فرهنگی دشمن و مصون سازی نسل جوان از این دسیسه ها خواند و گفت: برگزاری یادواره شهدا فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در ادامه به نصب وصیت نامه و المان های شهدا در ورودی های شهرها و ادارات تأکید کرد.

گفتنی است، در یادواره ۲۶۱ شهید کارمند استان لرستان از سند هویتی شهید «محمد علی بخشی» و به عنوان شهدای شاخص کارمندان استان رونمایی شد./9459/203/ب2

ارسال نظرات