۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۴۵۶۲۰۹
رییس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران:

شورای تبلیغات اسلامی اجازه نمی‌دهد برخی اعتقادات مردم را تضعیف کنند

رییس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران گفت: امروز برخی قصد دارند از کانال نفوذ، اعتقادات مردم را کمرنگ کنند و شورای تبلیغات اسلامی با الهام از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اجازه نخواهد داد.
حجت الاسلام محمودی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران، امروز در مراسم تودیع معارف رؤسای قدیم و جدید این مرکز، گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همواره با عزم راسخ برای نظام و اهداف انقلاب اسلامی فعالیت داشته و حرکت کرده است.

وی افزود: تمام تلاش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حمایت و پشتیبانی از آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

رییس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران درباره برنامه‌های شورا، عنوان کرد: ما با همکاری اعضای شورا و سایر دوستان تلاش خواهیم کرد که برنامه های این شورا جذابیت بیشتری داشته باشد.

حجت‌الاسلام محمودی در ادامه بیان داشت: با توجه به اینکه برنامه‌های تبلیغی در تهران و شهرستان ها با هم مرتبط هستند باید سعی کنیم که در برنامه های شورا جامعیت بیشتری وجود داشته باشد.

وی درباره یوم الله ۱۳ آبان به عنوان یک روز تاریخی، اظهار داشت: روز 13 آبان ریشه در عاشورا دارد چراکه در این روز بود که حرکت عاشورایی مردم ما متجلی شده و قدرت و عظمت نظام ما به رخ استکبار جهانی کشیده شد.

رییس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران با اشاره به اینکه امروز در برخی جریانات جلوه‌های نفوذ، تساهل و تسامح دیده می‌شود، ابراز کرد: امروز برخی می‌خواهند از کانال نفوذ اعتقادات مردم را کمرنگ کنند، در این میان شورای تبلیغات اسلامی با الهام از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اجازه نخواهد داد این جریانات به اهداف خود دست یابند.

حجت‌الاسلام محمودی درباره حضور آیت الله جنتی در رأس تبلیغات اسلامی، گفت: امروز آیت‌الله جنتی به عنوان یک نیروی انقلابی با عزم راسخ در خط ولایت و رهبری، پرچمداری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را بر عهده دارند.

وی با تشکر از تلاش‌های قائم مقام و رییس سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، عنوان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در عین مظلومیت و با وجود کمبودها و نبود امکانات در عرصه‌های مختلف موفق عمل کرده است.

رییس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران، افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای دلسوز انقلاب پرچمدار حرکت‌های بزرگی بوده است که نقطه اوج آن را می‌توان تیر 78 و دی 88 مشاهد کرد.

حجت‌الاسلام محمودی با بیان اینکه رسالت بزرگ شورا پاسداری از آرمان‌ شهدا است، ابراز کرد: در تهران و شرستان‌ها قدم‌های بزرگی برداشته شده است اما باید در برنامه‌های ملی و انقلابی تحولات جدیدی رخ دهد که این امر با همت و تلاش دلسوزان انقلاب میسر می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: من در نهاد شورای هماهنگی انقلاب اسلامی، در راستای اهداف نظام اسلامی با عشق و علاقه به وظیفه خود عمل خواهم کرد./201/807/ب1

ارسال نظرات