۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۴۵۶۲۴۱
قائم‌ مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

استکبارستیزی مردم ایران مبنای قرآنی دارد

قائم‌ مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: بزرگ‌ترین شاخصه انقلاب اسلامی مردمی و استکبارستیز بودن آن است که مبنای قرآنی دارد.
لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نصرت‌الله لطفی قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، امروز در مراسم تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که در همین این مرکز، برگزار شد، گفت: مهم‌ترین شاخصه انقلاب اسلامی مردمی و استکبارستیزی آن است که این امر مبنای قرآنی دارد.

وی افزود: بر همین اساس دستگاه‌های مختلف مأموریت دارند که همچون سال‌های گذشته مراسم یوم‌الله 13 آبان را هرچه باشکوه‌تر برگزار کنند.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر موضوع استکبارستیزی، عنوان کرد: امام راحل و رهبر معظم انقلاب همواره بر این موضوع تأکید داشتند که آمریکا معیار استکبار در جهان بوده و دشمن بشریت، صلح و امنیت است بنابراین نباید از برقراری رابطه با آنها خوشحال یا از قطع ارتباط آنها ناراحت شد.

لطفی با اشاره به دلبستگی مردم به‌نظام جمهوری اسلامی، اظهار داشت: به مناسبت‌های مختلف همچون 13 آبان یا 22 بهمن مردم در صحنه حضور پیدا می‌کنند که نماد استکبارستیزی و دل‌بستگی آن‌ها به‌نظام است.

وی با اشاره به اینکه روز 13 آبان یک مراسم ضد استکباری است، بیان داشت: ۱۳ آبان روز حضور اقشار مختلف در صحنه و میدان است، تا این روز را به‌عنوان مراسم ضد استکباری به دنیا نشان دهند.

لطفی افزود: اگرچه 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و ما با تمام توان برای باشکوه برگزار شدن آن تلاش می‌کنیم اما نباید استکبارستیزی ما فقط به این روز محدود شود.

قائم‌ مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در ادامه گفت: بعد از سال 92 برخی تصور کردند که دیگر شعار مرگ بر آمریکا در کشور سر داده نمی‌شود درحالی‌ که باشکوه‌ترین راهپیمایی با حضور همه اقشار در آبان سال ۹۲ برگزار شد و مردم نشان دادند که دنبال حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

وی در پایان با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان، خاطرنشان کرد: امروز آمریکا شیطان بزرگ قرن تلاش می‌کند در کشور ما نفوذ کرده و در منطقه جولان دهد با توجه به این شرایط باید 13 آبان سال جاری باشکوه‌تر برگزار شود./201/807/ب1

ارسال نظرات