۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۳
کد خبر: ۴۵۶۲۹۸
نماینده ایران در دهکده صلح جهانی:

دهکده جهانی صلح در قبرس احداث می‌شود

شاکری با اشاره به فعالیت های خود در عرصه جذب مردم به اسلام گفت: بنده در بخش های ورزشی در کشور ترکیه فعالیت می کنم و با برخوردهایی که با صاحبان ادیان دیگر داشتم موفق شدم تا به امروز 181 نفر را به دین اسلام دعوت کنم و تلاش خود را نیز در این مسیر ادامه می دهم.
همايش علمي مردم‌شناسي و صلح

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، معمر کربلوت رییس دهکده جهانی صلح قبرس و علی شاکری نماینده ایران در دهکده جهانی صلح به همراه دو نفر از نمایندگان این دهکده عصر امروز با حضور در بیت حضرت آیت الله مکارم شیرازی با این مرجع تقلید دیدار و گفت‌وگو کردند.

علی شاکری نماینده ایران در دهکده جهانی صلح در این دیدار با بیان این که 29 اکتبر امسال کلنگ ساخت دهکده جهانی صلح در قبرس بر زمین زده خواهد شد، اظهار داشت: در این دهکده بیش از 40 کشور حضور خواهند داشت که به هرکدام از این کشور ها 10هزار متر زمین اعطا می شود که در این زمین نمادهایی از کشور خود را بسازند که شامل رستوران، موزه و مغازه های کوچک می شود.

وی ادامه داد: هدف از ساخت این دهکده این است که به دنیا بگوییم همه می توانیم با صلح در کنار هم زندگی کنیم و به ویژه اعلام کنیم ایران نیز کشور صلح دوستی است و علاقه ای به جنگ و خونریزی ندارد.

شاکری با اشاره به حمایت های خود از روحانیت عنوان کرد: در یکی از جلساتی که داشتیم فردی به روحانیت ایران توهین کرد که دنبال جنگ هستند و من آنجا صراحتا اعلام کردم که روحانی ها عاشق صلح اند و می خواهند ما را به خداپرستی و یکتاپرستی دعوت کنند که به همین دلیل خیلی از این افراد علاقه مند شدند تا به ایران بیایند و با روحانیت و بزرگان کشور ما دیداری داشته باشند.

وی با اشاره به فعالیت های خود در عرصه جذب مردم به اسلام نیز گفت: بنده در بخش های ورزشی در کشور ترکیه فعالیت می کنم و با برخوردهایی که با صاحبان ادیان دیگر داشتم موفق شدم تا به امروز 181 نفر را به دین اسلام دعوت کنم و تلاش خود را نیز در این مسیر ادامه می دهم./1330/پ202/ی

ارسال نظرات