۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۱
کد خبر: ۴۵۶۳۴۹
آیت الله علما:

حیات و شهادت شهدا مایه خیر و برکت است

آیت الله علما با اشاره به اینکه شهدا ذخیره های خداوند متعال بر زمین بودند، گفت: حیات و شهادت شهدا مایه خیر و برکت است.
آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه شامگاه چهارشنبه به همراه جمعی از مسؤولان استان کرمانشاه با خانواده معظم شهید مهندس جواد فیاض مهر دیدار کردند.

آیت الله علما در این دیدار ابراز داشت: شهدا هر یک به فراخور موقعیت خود، برجستگی های شخصیتی و وجودی داشتند که آنها را از اطرافیان متمایز می کرد.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: پیش از انقلاب فضای معنوی بر جامعه حاکم نبود اما خمیر وجودی شهدا از این ویژگی های معنوی برخوردار بود و در حقیقت شهدا ذخیره های خداوند متعال بر زمین بودند.

 امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: اگر شهدا نبودند قطعأ کشور در شرایط کنونی قرار نداشت، این شهدا به ایران اختصاص ندارند بلکه به دنیای اسلام و کشورهای اسلامی نیز اعتبار بخشیدند.

وی ادامه داد: امروز هر فردی در هر نقطه از جهان به دفاع از دین و اسلام و واقعیات و حق می پردازد به برکت فهم و بصیرت و آگاهی و شعوری است که از شهدا به جای مانده است.

آیت الله علما تأکید کرد: حیات و شهادت شهدا مایه خیر و برکت بود، آنها در دوران زندگی خدمتگزار دین و نظام بودند و پس از شهادت نیز خون آنها به نظام اعتبار بخشیده و خدمت بزرگی به دین کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان بیان داشت: شهید فیاض مهر عاشق طلبگی و لباس روحانیت بود و علاقه بسیاری به تحصیل در حوزه علمیه داشت به گونه ای که همواره به شهر مقدس قم سفر می کرد و دوستان فراوانی در حوزه علمیه داشت.

گفتنی است، جانباز 70 درصد بهروز حقیقی از دوستان شهید جواد فیاض مهر در این دیدار به بیان خصوصیات اخلاقی شهید پرداخت./857/202/ب2

ارسال نظرات