۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۴۵۶۳۹۷
اوایل آبان ماه؛

دوره های آموزشی پژوهشی ویژه اساتید حوزه لرستان برگزار می شود

معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران لرستان از برگزاری دوره های آموزشی پژوهشی ویژه اساتید حوزه های علمیه استان خبر داد و گفت: این دوره با شرکت اساتید پژوهش همه مدارس علمیه استان به مدت یک هفته برگزار می شود.
طلاب خواهر

زهرا صالحی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به نقش اساتید در تقویت بنیه علمی پژوهشی طلاب اشاره کرد و بیان داشت: اساتید و روشهای تدریس آنان نقش بسزایی در حرکت پژوهشی طلاب دارد.

وی با بیان اینکه پژوهش در تقویت سطح علمی طلبه بسیار اثرگذار است و پژوهش محور بودن طلبه مهم ترین هدف حوزه های علمیه است، افزود: استاد پژوهش باید روشهای نوین پژوهشی، راه های شکوفایی استعداد طلاب را عملی کند.

آشنایی اساتید با شیوه های مدیریت پژوهشی

معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران لرستان رونق بخشی به امر پژوهش را از اهداف برگزاری دوره های آموزشی پژوهشی ویژه اساتید پژوهش عنوان کرد و گفت: تلاش می شود اساتید با شیوه های صحیح مدیریت پژوهشی آشنا شوند.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره آموزشی روشهای ارائه اصول و راهکارهای پژوهشی، راههای هدایت طلاب در عرصه پژوهش و پژوهش محور بودن طلبه، از سوی اساتید مجرب پژوهشی حوزه علمیه قم برای اساتید ارائه می شود.

صالحی با بیان اینکه دوره آموزشی پژوهشی اساتید حوزه علمیه لرستان اوایل آبان ماه برگزار می شود، افزود: در این دوره اساتید پژوهش 12 مدرسه علمیه خواهران استان شرکت می کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه این دوره آموزشی در دو بخش شرق و غرب استان لرستان برگزار می شود، یادآور شد: اساتید پژوهش مدارس علمیه خرم آباد، پلدختر، نورآباد و کوهدشت در مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان برگزار می شود.

معاون پژوهش حوزه های علمیه لرستان بیان داشت: اساتید پژوهشی مدارس علمیه بروجرد، دورود، الیگودرز و ازنا به میزبانی مدرسه علمیه شهرستان دورود به صورت همزمان برگزار می شود./9459/303/ب2

ارسال نظرات