۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۴۵۶۴۴۰
حجت الاسلام طیبی فر:

حوزه اجازه ندهد ویروس ها و موریانه ها ضربه ای به ستون فقرات انقلاب وارد کنند

فرمانده تیپ 83 امام صادق(ع) تأکید کرد: حوزه باید مواظب باشد که ویروس ها و موریانه ها ضربه ای به ستون فقرات این انقلاب وارد نکنند، از این رو باید میکروب هایی را که در انقلاب پیدا می شود شناسایی و با آن مقابله کند.
حجت الاسلام طیبی فر، تیپ امام صادق

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسین طیبی فر فرمانده تیپ 83 امام صادق(ع) امروز در همایش منطقه ای بسیج طلاب و روحانیون با محوریت حوزه انقلابی که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، گفت: شورای هر استان به صورت منطقه ای همایش هایی را برای کارامدی بیشتر برنامه ها اجرا می کنند.

وی افزود: شورای عالی هماهنگی بسیج با مسؤولیت ریاست حوزه های علمیه کشور برگزار می شود کمیته تخصصی دارد که متشکل از اساتید و بزرگان حوزه و افرادی از سپاه است، این همایش های منطقه ای را در برخی استان ها برگزار می کنند تا گزارش ها ارائه و نظرات اساتید و مدیران دریافت شود.

فرمانده تیپ 83 امام صادق(ع) با بیان این که در این همایش مطالبه رهبر معظم انقلاب مبنی بر حوزه انقلابی پیگیری شود، اظهار داشت: حوزه علمیه مادر انقلاب اسلامی ایران است که از فرزند خود به خوبی باید نگهداری کند.

وی ادامه داد: مادر باید در سرعت بخشیدن به حرکت فرزندش هر کاری که می تواند باید انجام دهد، حوزه باید مواظب باشد که ویروس ها و موریانه ها ضربه ای به ستون فقرات این انقلاب وارد نکنند، از این رو باید میکروب هایی را که در انقلاب پیدا می شود شناسایی و با آن مقابله کند.

حجت الاسلام طیبی فر با بیان این که حوزه باید راه های ورود ویروس را شناسایی و مسدود کند، ابراز داشت: در جایی که نیاز به سمپاشی برای زدودن میکروب ها است حوزه باید به خوبی اقدام کند، وقتی مقام معظم رهبری از برخی ویروس ها و میکروب ها ولو تحت عنوان کلی نام می برند ما به عنوان بسیج باید دنبال این باشیم که کار کنیم.

وی عنوان کرد: وقتی تحریف شخصیت امام راحل در زبان رهبر انقلاب مطرح می شود باید ببینیم تحریف گر چه کسی است و با چه اهدافی این کار را انجام می دهند، از این رو باید جست وجو و چهره های تحریف کننده را معرفی کرد.

فرمانده تیپ 83 امام صادق(ع) خاطرنشان کرد: وقتی مقام معظم رهبری نفوذ را مطرح می فرمایند ما به عنوان کسانی که می خواهیم انقلاب سالم بماند باید روزنه های نفوذ را شناسایی کرده و نفوذگران را بشناسیم، همچنین راه ها و اثرات نفوذ باید شناسایی شود.

وی اضافه کرد: باید بررسی کرد که چه گروه ها و افرادی جاده نفوذ را آسفالت می کنند، وقتی رهبر معظم انقلاب مسأله ای را بیان می کنند باید آن را دنبال کرد و بر اساس تفکر بسیجی حتما باید این بحث را انجام داد؛ وقتی مسأله جهادکبیر مطرح می شود باید به دنبال مصداق آن باشیم که در کجای کشور اتفاق می افتد.

حجت الاسلام طیبی فر با بیان این که اگر معنای جهاد کبیر عدم اطاعات از کافران و منافقان است باید مشخص شود چه کسانی راه اطاعت از کفار و منافقان را ساماندهی می کنند، گفت: اگر نشناسیم انقلاب ما همانند دیگر انقلاب ها شکست خواهد خورد، از ابتدای انقلاب شعار ما می توانیم بوده است حال کسانی چه وابستگی دارند که می گویند ما نمی توانیم و چرا همواره می خواهند دست ما به سوی بیگانه دراز باشد.

وی افزود: وقتی اقتصاد مقاومتی مطرح می شود کسانی مسؤول اجرا می شوند که می گویند همانند مسأله ورزش برای اقتصاد هم باید از بیرون کارشناس وارد کنیم، حوزه انقلابی یعنی توجه به شاه کلیدهایی که رهبر انقلاب بیان می فرمایند و ضمن خوب متوجه شدن باید برای دیگران تبیین کنیم؛ حوزه علمیه به عنوان نگهبان و مادر انقلاب اسلامی باید هوشیار باشد./1323/پ202/ج

ارسال نظرات