۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۴۵۶۵۴۱

مراسم دومین سالگرد ارتحال آیت الله مهدوی کنی برگزار شد

مراسم دومین سالگرد ارتحال آیت الله مهدوی کنی(ره) بر سر مزار آن عالم جلیل القدر در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد.
مهدوی کنی مهدوی کنی سالگرد ارتحال آیت الله مهدوی کنی(ره) سالگرد ارتحال آیت الله مهدوی کنی(ره) سالگرد ارتحال آیت الله مهدوی کنی(ره) سالگرد ارتحال آیت الله مهدوی کنی(ره)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم دومین سالگرد ارتحال آیت الله مهدوی کنی(ره) با حضور علما، مسؤولان، طلاب، دانشجویان، اقشار گوناگون مردم و خانواده مهدوی کنی بر سر مزار آن عالم جلیل القدر در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم آیت الله امامی کاشانی، نماینده مجلس خبرگان و امام جمعه موقت تهران، سید محمد حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دهم، اساتید حوزه و دانشگاه، طلاب و دانشجویان آن عالم وارسته حضور داشتند.

این مراسم با قرائت دعای عهد از سوی حجت الاسلام سید مصطفی میرلوحی استاد دانشگاه امام صادق(ع) همراه بود و حاضران در این مراسم با قرائت قرآن و ذکر فاتحه یاد و خاطره آیت الله مهدوی کنی(ره) را گرامی داشتند.

شایان ذکر است شاگردان در محضر استاد و مربی اخلاق با امام عصر(عج) تجدید میثاق کردند تا در هر زمان و مکان که قرار دارند از اصحاب و یاران با وفای ولی عصر(عج) باشند./202/813/ب1

ارسال نظرات