۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۴۵۶۵۷۶
عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور تأکید کرد؛

ضرورت اهتمام جدی برای مبارزه با مفاسد اقتصادی در کشور

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور تصریح کرد: ضرورت دارد عزم جدی برای مبارزه با مفاسد اقتصادی در کشور وجود داشته باشد که امری مهم و اساسی است.
یوسفیان ملا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا، عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: ضرورت دارد عزم جدی برای مبارزه با مفاسد اقتصادی در کشور وجود داشته باشد که امری مهم و اساسی است.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس افزود: از سوی چهار نماینده مجلس و عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی نامه ای در انتقاد به عدم برگزاری جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی به معاون اول رییس جمهور نوشته شده است.

وی تصریح کرد: در این نامه خواستار تعیین تکلیف اراضی واگذارشده و معوقات بانکی شدیم که ضرورت دارد وضعیت آن مشخص شود و اهتمام شایسته ای در این راستا وجود داشته باشد.

یوسفیان ملا اظهارداشت: زمین را برای ساخت مرکز آموزش عالی غیرانتفاعی یا طرح طوبی گرفتند و داخل آن برج ساختند و فروختند که رصد این امور مشکل نیست.

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور بر ضرورت برخورد شایسته با مفاسد تأکید کرد و بیان داشت: مدیران در وزارت جهاد کشاورزی و این افرادی که متولی اراضی هستند باید مشخص شود آیا از منابع طبیعی اراضی گرفتند یا چنین اقدامی صورت ندادند.

نماینده مردم آمل و لاریجان تصریح کرد: اگر متولیان امر زمین گرفته باشند دیگر این افراد نمی آیند تا با زمین خواری مبارزه کنند، دیدیم بسیاری از مدیران امور اراضی برکنار شدند یا در زندان هستند و دلیلش این است از وظایف خود تخطی کردند.

وی بیان داشت: یکی از مواردی که بانکها معترض هستند بیان می کنند احکام ورشکستگی صادر شد بدون اینکه طلبکار مطلع باشد و زمانی حکم ورشکستگی صادر شد قانون گذار می آید درصد بالایی از بدهی فرد را معاف می کند.

یوسفیان ملا اظهار داشت: حکم ورشکستگی باید در شرایط بسیار نادری صادر شود و واحد تولیدی باید ورشکسته واقعی باشد تا این حکم برای آنها صادر شود.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس تصریح کرد: افرادی هستند که خودشان حکم ورشکستگی گرفتند و خودشان در همان واحد به عنوان مدیر سهم دارند کار می کنند و هیچ اتفاقی برای آنان نیفتاده است.

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور ادامه داد: مطالبات از فرد معوقه دار روزی وصول می شود اما حکم ورشکستگی همه چیز را از میان می برد که ضرورت دارد توجه شایسته ای در این عرصه صورت گیرد./1314/پ202/ج1

ارسال نظرات