۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۴۵۶۶۰۳
امام جمعه موقت اراک:

ایران اسلامی در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب حرکت می کند

امام جمعه موقت اراک با تاکید بر اینکه ایران اسلامی در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب حرکت می کند، گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز در دنیا به عنوان کشور مقتدر می درخشد و برای افزایش بیشتر این قدرت باید تنها در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب حرکت کرد.
امام جمعه موقت اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام سید علی حسینی پور امام جمعه موقت اراک  و مدیر حوزه علمیه استان مرکزی امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلای بیت المقدس اراک، با تاکید بر اینکه ایران اسلامی در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب حرکت می کند، گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز در دنیا به عنوان کشور مقتدر می درخشد و برای افزایش بیشتر این قدرت باید تنها در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب حرکت کرد.

امام جمعه موقت اراک  با اشاره به اینکه امام راحل فرمودند، پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به کشور آسیبی نرسد و این مهم باید روز به روز در جامعه پررنگ تر شود، گفت: امروز  به واسطه ولایت فقیه است که دشمنان تاکنون نتوانسته اند ضربه ای به این کشور وارد کنند و از این پس نیز توانایی این کار را نخواهند داشت.

ضرورت حمایت مسؤولان از نخبگان

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی در ادامه با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدار با نخبگان به پشتیبانی از این قشر فهیم تاکید ویژه داشتند، اظهار داشت: مسؤولان ایران اسلامی باید با برنامه ریزی حمایت از نخبگان در راس امور خود قرار دهند و قدر این سرمایه ها را در کشور بدانند.

حجت الاسلام حسینی پور تصریح کرد: امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید بر اساس مشی رهبر معظم انقلاب، حساب ویژه بر روی نخبگان جامعه باز شود و در مسیر پیشرفت ایران اسلامی باید از این قشر به خوبی بهره مند شد.

توطئه و وحشی‌گری دشمنان در کشور های مسلمان

امام جمعه موقت اراک در ادامه با بیان اینکه دشمنان از طریق توطئه و وحشی‌گری به دنبال انجام اقدامات شوم خود در کشورهای مسلمان هستند، خاطر نشان کرد: امروز شاهدیم دشمنان و بدخواهان از هر تشکیلاتی به نفع و اهداف پلید خود استفاده می‌کنند، در این راستا نیز هم‌اکنون سازمان ملل و شورای امنیت ملی در خدمت این کشورها و ابرقدرت‌ها است.

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی با بیان اینکه هرکدام از کشورهای مخالف با اسلام و کشورهای دست نشانده دشمنان اگر به قدرت برسند ننگ بزرگی برای عالم بشریت خواهد بود، گفت: اکنون سازمان ملل در مقابل پول عربستان سعودی زانو می‌زند و این کشورها برای خود حق وتو قرار داده‌اند و با مردم مسلمان دنیا بازی و حکام مستبد و ظالم را حمایت می‌کنند.

دولتمردان نگاه ویژه ای به استان مرکزی داشته باشند

حجت الاسلام حسینی پور در ادامه با اشاره به سفر هیأت دولت به استان مرکزی اظهار داشت: در سفر هیئت دولت به استان مرکزی باید حق مردم استان مرکزی در تمام زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مورد توجه قرار گیرد و به آنها رسیدگی شود و مسؤولان استانی نیز باید تمامی برنامه‌ها و مطالباتی که از قبل برنامه‌ریزی شده را با جدیت پیگیری کنند

امام جمعه موقت اراک  با بیان اینکه امروز استان مرکزی دارای ظرفیت ها و پتانسیل های زیادی است، خاطر نشان کرد: استان مرکزی استان بزرگان است و این استان از زمان های گذشته در زمینه های مختلف بنام و اثر گذار بوده است و در سفر پیش رو دولتمردان باید نگاه ویژه ای به این استان داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی افزود: در سفر رییس جمهوری و کابینه دولت یازدهم به استان مرکزی در تمامی حوزه ها باید برنامه های خوبی در زمینه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و هر آنچه که مردم این استان حقشان است، اجرایی و مشکلات با برنامه ریزی حل شود.

بیکاری سبب آسیب ‌در جامعه می شود

حجت الاسلام حسینی پور با اشاره به اینکه بیکاری سبب مشکلات و آسیب‌های بسیار جدی در جامعه می شود، خاطر نشان کرد: در سفر هیأت دولت به استان مرکزی، رسیدگی به مشکلات و موانع استان به ویژه مشکلات صنعتی و بیکاری کارگران باید مورد توجه قرار گیرد تا با رفع این مشکلات دیگر شاهد تعطیلی هیچ کارخانه و کارگری در استان و اعتصابات کارگری نباشیم.

امام جمعه موقت اراک افزود: امید است با سفر کاروان تدبیر و امید به استان مرکزی دیگر شاهد تعطیلی واحدهای صنعتی و از کار بیکار شدن کارگران نباشیم، زیرا بیکاری افراد برای جامعه می تواند پیامدها و مشکلات زیاد و جبران ناپذیری را ایجاد کند

به گزارش رسا، نماز عبادی سیاسی جمعه در 33 نقطه از استان مرکزی برگزار می شود./201/842/ب1

ارسال نظرات