۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱
کد خبر: ۴۵۶۶۲۶
وزیر بهداشت:

خانواده‌های شهدای مدافع حرم ذخیره‌های انقلاب هستند

هاشمی با اشاره به اینکه خانواده‌های شهدای مدافع حرم از ذخیره‌های انقلاب هستند، گفت: خانواده شهدای مدافع حرم فاتحین همه چیز خود را فدا کردند که برای رضای الهی بوده است، در اصل این خانواده‌ها ذخیره‌های این انقلاب و منشا امنیت ما هستند.
هاشمی ویر بهداشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت بعداز ظهر امروز در دومین یادواره شهدای مدافع حرم فاتحین که در سالن همایش برج میلاد برگزار شد ضمن تشکر و قدردانی از کسانی که به برگزاری چنین مراسم‌های همت می‌ورزند، اظهار داشت: در زمان جنگ تحمیلی انگیزه شهدای ما حفظ از ناموس و کشور بود اما شهدای مدافع حرم ضمن پیروی از دستورات مقام معظم رهبری برای حفظ کیان اسلام می‌جنگند.

وی ادامه داد: خیلی از جوانان ما غبطه می‌خورند که در زمان جنگ تحمیلی نبودند تا برای کشور و اسلام رشادت از خود به خرج بدهند، اما بدانند که امروز عرصه دیگری برای رشادت وجود دارد و می‌بینیم که خیلی از جوانان ما برای حفظ اسلام و حرم اهل‌بیت(ع) به میدان نبرد آمده‌اند.

وزیر بهداشت تاکید کرد: خانواده شهدای مدافع حرم فاتحین همه چیز خود را فدا کردند که برای رضای الهی بوده است، در اصل این خانواده‌ها ذخیره‌های این انقلاب و منشا امنیت ما هستند و باید گفت که به برکت حضور این خانواده‌ها به کشور ما نگاه‌ ویژه‌ای از سوی خدا و اهل‌بیت(ع) می‌شود.

هاشمی در پایان گفت: همه مردم و مسؤولان  ما باید با دلو جان به فرهنگ عاشورا پایبند باشند، امام حسین(ع) از خود و خانوادشان گذشتند تا دین اسلام پایدار بماند، اما ما نباید برخلاف این فرهنگ حرکت و کارشکنی در دین کنیم،فرهنگ عاشورایی باید در تمام کشور ما جاری باشد و این فرهنگ نجات دهنده ما خواهد بود./816/پ202/ج1

ارسال نظرات