۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۴۵۶۶۷۸
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان سمنان خبر داد؛

اخذ مجوز سطح 4 براي مدرسه علميه عصمتيه سمنان

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان سمنان گفت: مجوز سطح4 (دکترای حوزوی) برای مدرسه علمیه عصمتيه در سال 95 اخذ شد.
حوزه علمیه خواهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در سمنان، حجت الاسلام علیرضا صابريان در ديدار استاندار سمنان با هيأت امناي حوزه عصمتيه خواهران استان سمنان، با ارائه گزارشی از برنامه ریزی و اقدامات انجام شده برای طلاب خواهر این استان در سطوح مختلف حوزه از اخذ مجوز سطح 4(دکتری حوزوی) برای مدرسه علمیه عصمتيه در سال 95 خبر داد.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران  استان سمنان همچنین درباره تأمین مکان مناسب برای حوزه علمیه خواهران درخواست خود را مطرح كرد که با موافقت استاندار پیگیری لازم انجام خواهد شد.

در اين ديدار محمدرضا خباز، استاندار سمنان گفت: آموزش طلبه های خانم از طلبه‌های آقایان مهم تر است زیرا ارتباط مناسب با قشر خانمها بر قرار می‌کنند.

وی افزود: اگر بانوان جامعه به‌ نحو مناسب با تربیت جامعه اسلامی آشنا شوند نسل آینده اهم از پسر و دختر به نحو مناسب‌تری تربیت خواهند شد.

استاندار سمنان اظهار داشت: همانطوری‌ که برای دانشجویان استان برنامه ریزی و منابع اختصاص می‌دهیم برای طلاب نیز باید همین کار را انجام دهیم زیرا که با تربیت اسلامی مناسب که از سوی طلبه‌های عزیز در آینده انجام می‌شود جامعه با تربیت اسلامی آشنا خواهد شد؛ به ویژه اینکه تربیت و فرهنگ سازی باید از کودکی انجام شود و تربیت اسلامی بر این مسأله تأکید دارد.

خباز همچنین بر اهتمام جدی در جذب طلبه های شایسته و آموزش مناسب آنها تاکید کرد تا زمینه تربیت دینی و اعتقادی مناسب مردم در آینده فراهم شود./977/102/ب2

ارسال نظرات