۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۴۵۶۶۹۰
17 آذرماه؛

یازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش استان زنجان برگزار می شود

مدیر امور رفاه و اجتماعی اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از برگزاری یازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش استان زنجان خبر داد.
قران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، مجتبی بازرگان، مدیر امور رفاه و اجتماعی اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، امروز در نخستین جلسه کمیته اجرایی یازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش در استان زنجان گفت: یازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش استان، در زنجان برگزار می شود.

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به رشته های برگزاری این دوره از مسابقات، اظهار داشت: این مسابقات همه ساله با همکاری متخصصان حوزه قرآنی در سطح استان و در رشته‌های حفظ و ترتیل و مفاهیم برگزار و نفرات برتر استان به مسابقات ملی اعزام می شوند.

وی در ادامه با اشاره به اقشاری که می توانند در مسابقات حضور یابند، تصریح کرد: کارگران و کارفرمایان، تعاونی‌های استان، افراد تحت پوشش اداره‌ کل بهزیستی استان زنجان و تأمین اجتماعی و خانواده این افراد شامل همسر و فرزندان بالای 15 سال، می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

مدیر امور رفاه و اجتماعی اداره‌ کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در ادامه با بیان این که استان زنجان از قاریان برجسته‌ای برخوردار است، گفت: در سال‎های گذشته تعدادی از این قاریان به دلیل بی‌اطلاعی از برگزاری چنین مسابقاتی نتوانستند در این مسابقات حضور پیدا کنند.

بازرگان در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به اتفاقات سال گذشته و عدم اطلاع برخی از قاریان از برگزاری چنین مسابقاتی، امسال اطلاع رسانی در سطح استان با نصب بنر و اطلاعیه و استفاده از ظرفیت صدا و سیمای استان به خوبی انجام خواهد شد.

این مقام مسؤول در ادامه با گلایه و انتقاد از عدم حضور و استقبال کارفرمایان از چنین مسابقاتی، افزود: مشارکت کارفرمایان در چنین مسابقاتی بسیار ضعیف و کمرنگ بوده و گاهی مانع حضور قاریان کارگر نیز می شوند که امیدواریم امسال چنین اتفاقی صورت نگیرد.

مدیر امور رفاه و اجتماعی اداره‌ کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان در پایان تصریح کرد: هر فرد تنها می‌تواند در یک رشته از یازدهمین دوره مسابقات حضور داشته و در زمان برگزاری مسابقات که 17 آذرماه امسال است؛ شرکت کند./949/203/ب2

ارسال نظرات