۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۴۵۶۷۲۷
معاون فرهنگی حوزه های علمیه لرستان:

تربیت طلاب در عرصه روایتگری نقش بسزایی در انتقال ارزشها دارد

معاون فرهنگی حوزه های علمیه لرستان با اشاره به روایتگری طلاب در کاروانهای راهیان نور، گفت: تربیت طلاب در این عرصه و برگزاری دوره های آموزشی نقش مؤثری در بالا بردن توانایی تبلیغی طلاب و انتقال ارزشها به نسل جوان دارد.
اردوهای راهیان نور بازخوانی و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت است

سمیه عزیزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به اینکه دوره آموزشی روایتگری با حضور طلاب خواهر و برادر استان لرستان به صورت تئوری برگزار شد، بیان داشت: در این دوره آموزشی سه روزه بیش از 60 طلبه لرستانی شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه امروز پایان برگزاری این دوره آموزشی بود، افزود: مرحله عملی دوره آموزشی روایتگری نیز 12 آبان ماه جاری برگزار می شود.

معاون فرهنگی حوزه های علمیه لرستان عنوان داشت: دوره عملی روایتگری با حضور طلاب استان به میزبانی سرزمین جنوب برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: در برگزاری این دوره های تئوری و عملی مبانی روایتگری با راهبردهای تبلیغی به طلاب ارائه و تلاش می شود طلاب روایتگران واقعی ارزشهای دوران دفاع مقدس باشند.

عزیزی با اشاره به نقش مبلغان و روحانیت در دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: در قالب برگزاری این دوره آموزشی نقش روحانیت در دوران هشت سال جنگ تحمیلی برای طلاب بررسی شد.

وی در ادامه با اشاره به حضور و فعالیت طلاب در کاروانهای راهیان نور، افزود: تربیت طلاب در عرصه روایتگری نقش بسزایی در انتقال ارزشها به نسل جوان دارد.

معاون فرهنگی حوزه های علمیه لرستان خاطرنشان کرد: طلاب با حضور در این دوره های آموزشی و با بهره گیری از ابزار آموزشی سیره شهدا، زیر نظر رزمندگان مبلغ عرصه جهاد و شهادت، به عنوان راویان مستند کاروانهای راهیان نور فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه پس از پایان دوره عملی روایتگری به طلاب گواهینامه معتبر پایان دوره عطا می شود، گفت: شرکت کنندگان در این دوره آموزشی در اولویت اعزام به کاروانهای راهیان نور هستند./9459/303/ب2

ارسال نظرات