۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱
کد خبر: ۴۵۶۸۵۱
مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان:

فعالیت های انقلابی حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی ستودنی است

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به حضور امام جمعه کرج در همدان، گفت: وجود با برکت حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی در همدان بسیار مغتنم بوده و افتخاری برای این شهر و حوزه علمیه استان محسوب می شوند.
نقوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام ناصر نقوی، مسؤول مؤسسه تبلیغی سراج همدان در آغاز مراسم دهه سوم محرم که در دفتر نماینده ولی فقیه در همدان برگزار شد با اشاره به سالروز شهادت حاج مصطفی خمینی، گفت: معارف الهی باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

وی با اشاره به حضور امام جمعه کرج در همدان گفت: وجود با برکت حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی در همدان بسیار مغتنم است و ایشان افتخاری برای همدان و حوزه علمیه استان است.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان در ادامه با اشاره به شخصیت آیت الله سید احمد حسینی همدانی پدر امام جمعه کرج، گفت: پدر ایشان از روحانیت برجسته همدان بودند که سابقه ای درخشان در مبارزه با رژیم ستمشاهی داشتند.

وی ادامه داد: یکی از افرادی که به اسناد ساواک دسترسی و تسلط داشت گفت که اگر سابقه فعالیت های مبارزات آیت الله سید احمد حسینی همدانی برای مردم تبیین شود، دیگر فعالیت های دیگران آن چنان چشمگیر نخواهد بود.

حجت الاسلام نقوی با بیان این که تمام تلاش بر این است که فرهنگ عاشورا در جامعه ترویج یابد، گفت: باید تمام تلاش خود را برای نهادینه کردن فرهنگ عاشورا در جامعه انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: امسال هم با مساعدت های نماینده ولی فقیه و لطف الهی و حضور مردم مراسم عزاداری در دهه سوم عاشورا مانند سال های گذشته با شوری وصف ناشدنی برگزار خواهد شد.

مسؤول مؤسسه تبلیغی سراج افزود: با توجه به این که در ایام بعد از عاشورا بیشتر مراسم های عزاداری تمام می شود؛ لازم است تا فرهنگ عزاداری بعد از عاشورا در جامعه احیا شود.

وی در پایان گفت: حضور علمای شاخص کشور در این مراسم که در چهارده شب متوالی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار می شود برای مردم همدان بسیار قابل استفاده و مغتنم است./979/202/ب2

 

 

 

ارسال نظرات