۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۴۵۶۸۷۸
نماینده مبارکه:

دولت از بیگانه قطع امید کند

زهرا سعیدی با ابراز تاسف از وسعت بیکاری در کشور، گفت: متاسفانه بیکاری در کشور کاری کرده است که بسیاری از جوانان بدون نشاط باشند.
زهرا سعیدی

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، زهرا سعیدی، نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی، پیش از ظهر امروز یکشنبه دوم آبان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید از نمایندگان مجلس بپرسیم به چه دلیل به خانه ملت آمده‌اند؟ امروز 37 سال است که از عمر نظام اسلامی و استقرار جمهوری اسلامی می‌گذرد و هنوز در بسیاری از موارد مردم طعم شیرین انقلاب را نچشیده‌اند.

وی افزود: واقعیت این است که استکبار در بسیاری از موارد به نظام آسیب زده است، اما درست نیست که موضوع فساد اقتصادی را گردن مسایل غیرمرتبط بیاندازیم.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با تمجید از روحیه انقلابی ملت ایران، عنوان داشت: مردم در تمامی موارد در مقابل سختی‌ها ایستادگی کرده‌اند و حتی از جان و فرزندان خود نیز دریغ نکرده‌اند.

وی با علت‌جویی در حوزه فساد، گفت: باید از مجلس شورای اسلامی بپرسیم که آیا قوانین محکمی در خصوص مبارزه با فساد داشته  و به آن قوانین نیز نظارت کرده است. همه باید تلاش کنیم مفسدان اقتصادی را پس از شناسایی، معرفی و سپس خوار و ذلیل کنیم.

نماینده مردم مبارکه با ابراز تاسف از سطح بیکاری در کشور، گفت: امروز بسیاری از جوانان با بیکاری دست و پنجه نرم می‌کنند و همین موضوع باعث شده است که نشاط از آنها گرفته شود.

سعیدی در پایان ضمن برشمردن ظرفیت‌های مختلف کشور، بیان داشت: امروز کشور ما ظرفیت‌های فراوانی را دارد که می‌تواند کل نظام را از بیگانه بی‌نیاز کند. از دولت نیز می‌خواهیم از بیگانه قطع امید کرده به ظریفت‌های داخلی توجه کند./856/پ202/ج

ارسال نظرات