۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۴۵۶۸۹۴
نماینده ولی فقیه در ایلام:

روحیه انقلابی و مدیریت جهادی موجب پیشرفت جامعه می شود

نماینده ولی فقیه در استان ایلام در دیدار با مدیران و کارکنان شرکت گاز این استان، گفت: با توجه به این که ایلام طولانی ترین مرز را با کشور عراق دارد، انتظار می رود مسؤولان با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی اهتمام خاصی نسبت به پیشرفت کشور داشته باشند.
حجت الاسلام والمسلمین لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، امروز در دیدار با مدیران و کارکنان شرکت گاز این استان، اظهار داشت: پالایشگاه گاز ایلام جزو زیرساخت های مهم کشور محسوب می شود.

وی گفت: دو امتیاز ویژه پالایشگاه گاز و پتروشیمی ایلام نزدیک بودن آنها به منایع و ذخایر نفت و گاز است.

امام جمعه ایلام با اشاره به همسایگی استان ایلام و  کشور عراق و لزوم صادرات گاز، بیان داشت: استان ایلام طولانی ترین مرز را با کشور عراق دارد، از این رو انتظار می رود مسؤولان اهتمام خاصی که این پالایشگاه داشته باشند که با صادرات آن می توان گام مثبتی در جهت اقتصاد کشور برداشت.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی افزود: متأسفانه هنوز استفاده بهینه از تمامی ظرفیت های این پالایشگاه نشده که بنده تقاضا دارم دولتمردان توجه ویژه ای به استان در این زمینه داشته باشند چرا که ایلام به گفته کارشناسان متخصص در این زمینه سراسر ذخایر نفت و گاز است.

وی در پایان گفت: از شما به عنوان مدیران و کارکنان این شرکت تقاضا دارم که از تمامی ظرفیت های این پالایشگاه استفاده کنید تا هم رونق اقتصادی استان و کشور بهبود یابد و هم اشتغال زایی در استان ایجاد شود و این جز با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی امکان پذیر نیست.

در ابتدا جلسه نیز مدیر شرکت گاز استان ایلام گزارش جامعی از فعالیت های این شرکت ارائه کرد./879/202/ب2

ارسال نظرات