۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۴۵۶۹۱۸

برگزاری کلاس های مشاوره ای منطق در مدرسه علمیه خاتم الانبیا اهواز

مدیر مدرسه علمیه خاتم الانبیا(ص) اهواز با اشاره به برنامه های آموزشی در سال تحصیلی جدید از برگزاری کلاس های مشاوره ای منطق در همه پایه های تحصیلی خبر داد.
حوزه علمیه

حجت الاسلام نریموسایی، مدیر مدرسه علمیه خاتم الانبیا(ص)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به فعالیت های آموزشی و پژوهشی این مدرسه در سال تحصیلی جدید، گفت: در راستای ارتقای سطح طلاب افزون بر کلاس های روزانه، کلاس های مشاوره با محوریت خاص در طی دو روز برگزار می شود که در این میان مشاوره صرف و نحو برای پایه سوم و پایه چهارم تا ششم کلاس اصول برگزار می شود.

حجت الاسلام نریموسایی با بیان این که هم اکنون پایه های سوم تا ششم در مدرسه به تحصیل اشتغال دارند، اضافه کرد: در سال تحصیلی جدید برنامه ریزی جهت برگزاری کلاس های مشاوره منطق صورت گرفته است که در همه پایه ها آموزش داده می شود.

مدیریت مدرسه خاتم الانبیا (ص) با اشاره به عدم پذیرش طلبه در سال تحصیلی جدید ابراز داشت: در سال تحصیلی جدید افزون بر دستور مرکز مدیریت مبنی بر عدم جذب طلبه برای چند مدرسه از جمله این مدرسه، به سبب ساخت و ساز و فضای آموزشی نامناسب در مدرسه، جذب طلبه صورت نگرفت.

وی با اشاره به اینکه طلاب مدرسه برای مراسم عمامه گذاری به دیگر مدارس اعزام می شوند، افزود: طلبه ها تاکنون در مدارسی که مرکز مدیریت برای تعمیم آنها اعلام می کند از جمله مدرسه الغدیر و مدرسه امام خمینی(ره) اعزام و در آنجا ملبس می شوند.

این مقام مسؤول در پایان با اشاره با اعزام مبلغ در ماه های محرم و صفر به مدارس و حسینیه های سطح شهر، گفت: اکثر طلبه ها اعم از معمم و غیر معمم در حسینیه ها و مدارس سطح شهر به تبلیغ می پردازند./303/9466/ب1

ارسال نظرات