۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۴۵۶۹۴۴
امام جمعه جیرفت:

وحدت و انسجام و بصیرت عامل پیروزی مسلمانان جهان است

امام جمعه جیرفت با بیان اینکه وحدت، انسجام و بصیرت عامل پیروزی مسلمانان جهان است، گفت: آن چیزی که می تواند ما را در صحنه حق به پیروزی برساند وحدت، هماهنگی و منجسم بودن نیروها و بعد از آن بصیرت نسبت به حق و باطل است.
امام جمعه جیرفت

حجت الاسلام  رضا کرمی پور امام جمعه جیرفت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، اظهار کرد: معامله کفر، باطل و حق در همه زمانها بوده و این هم همیشه خواهد بود و آن چیزی که می تواند ما را در صحنه حق به پیروزی برساند وحدت، هماهنگی و منجسم بودن نیروها و بعد از آن بصیرت نسبت به اینکه ما حق هستیم و واقعا اعتقاد به حق و باطل داشته باشیم.

وی بیان کرد: اگر حق و باطل در کنار هم باشند قطعا ما در صحنه مبارزه به پیروزی خواهیم رسید و اینکه در مقابل ما چه کسانی هستند این را تاریخ نشان داده است خیلی موثر نیست؛ بلکه وحدت و انسجام سبب شکست است.

امام جمعه جیرفت تصریح کرد: عدم وحدت و انسجام سبب شکست می شود و نداشتن بصیرت نیز شکست را در پی دارد و جنگ صفین در زمان امام علی(ع) نمونه بارز این امر به شمار می رود و عدم بصیرت در بعضی از یاران امام علی(ع) سبب شکست آنان شد، بنابراین اگر مسلمانان بصیرت نداشته باشند نمی توانند به پیروزی دست یابند.

حجت الاسلام کرمی پور ادامه داد: جبهه ای که امروز در مقابل ما باز شده داعشی ها هستند و صهیونیست ها و استکبار جهانی و کشورهای دست نشانده آنان به عنوان جبهه ای باطل هستند و باید کشورهای اسلامی در مقابل این کشورها تشخیص داده شوند که کدام یک طرفدار جبهه باطل و کدام یک طرفدار جبهه حق هستند.

وی خاطرنشان کرد: این موضوع برای برخی از مسلمانان جهان مشخص نشده و دچار شک هستند و در برخی از این کشورها پرچمی برافراشتند و بر روی پرچم کلمه « لااله الا الله» و نام مبارک پیامبر خدا بر آن نوشته شده است و بنابراین بعضی ها تصور می کنند که این کشورها مسلمان هستند در صورتی اینان مسلمان زاده هم نیستند و همه این کشورها زیر پرچم سیاهی که استکبار جهانی برای اهداف خود فراهم کرده جمع شده اند.

امام جمعه جیرفت عنوان کرد: ایران اسلامی نیز در مقابل پرچم داعش پرچمی برافراشته به عنوان پرچم مقاومت و این پرچم در کشورهای سوریه، عراق، لبنان، بحرین و یمن برافراشته شده که فرماندهی اصلی این جبهه به دست جمهوری اسلامی و شخص مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام کرمی پور ابراز کرد: با برافراشته شدن پرچم حق، ایران اسلامی جبهه حق است و در این راستا بصیرت دارد و به امید خدا آن وحدت و انسجامی که در جبهه مقاومت داریم قطعا به پیروزی خواهیم رسید و هیچ شکی در پیروزی جبهه حق نیست و خداوند در کتاب آسمانی خود قرآن کریم وعده پیروزی حق را داده است.

وی افزود: انسجامی که در حال حاضر حاکم است اگر در کنارش بصیرت نیز باشد و ادامه یابد جبهه باطل رو به نابودی و زوال است./9709/302/ب3

 

 

ارسال نظرات