۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۷
کد خبر: ۴۵۷۰۱۴
مسؤول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی بیرجند:

نقش سیاسی و اعتقادات مذهبی در برگزاری دوره‌های بصیرتی مهم است

مسؤول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی بیرجند با بیان اینکه نقش سیاسی و اعتقادات مذهبی در دوره‌ها‌ی بصیرتی مهم است، گفت: کیفیت دروس و اساتید در پایان هر دوره مورد ارزیابی قرار می‌گیرد که خوشبختانه توانستیم با ارزیابی‌های که در سال‌های گذشته صورت بگیرد رضایت شرکت‌کنندگان را داشته باشیم.
آرم نیروی انتظامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام محمدرضا عبداللهی، مسؤول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی بیرجند شامگاه یکشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: طرح بصیرتی در سال جاری برای ششمین سال پیاپی برای رده‌های پایین مدیریتی در نیروهای انتظامی خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

وی گفت: دوره‌های بصیرت نیروهای نظامی و انتظامی و کلانتری‌های شهرستان‌های استان در قم برگزار خواهد شد، مباحث این دوره‌ها بر اساس عقیدتی و سیاسی است و به فرماندهان انتظامی و کلانتری‌های شهرستان آموزش داده می‌شود.

مسؤول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی بیرجند افزود: در این دوره‌های بصیرتی تلاش می‌شود افراد شرکت‌کننده با موضوعات مختلفی مانند مذهبی، فرهنگی و درک مطالب و تفسیر سخنان مقام معظم رهبری آشنا شوند.

حجت الاسلام عبداللهی با بیان اینکه نقش سیاسی و اعتقادات مذهبی در این دوره بصیرتی مهم است، تصریح کرد: کیفیت دروس و اساتید در پایان هر دوره مورد ارزیابی قرار می‌گیرد که خوشبختانه توانستیم با ارزیابی‌های که در سال‌های گذشته صورت بگیرد رضایت شرکت‌کنندگان را داشته باشیم./203/880/ب1

ارسال نظرات