۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۴۵۷۱۶۹
مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام خبر داد؛

آمادگی صدا و سیمای مرکز ایلام برای پوشش همه جانبه اربعین

مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام گفت: برای پخش زنده مراسم راهپیمایی و حضور میلیونی مردم دلباخته ابا عبدالله الحسین در مرز بین المللی مهران آمادگی کامل داریم.
پیاده روی اربعین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، علیرضا شیروی، مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام امروز در نشست کمیته اطلاع رسانی و مستندسازی کمیته ویژه اربعین استان با اشاره به برنامه ریزی گسترده برای پوشش مناسب و همه جانبه این حماسه فرهنگی و معنوی اربعین، گفت: برای پخش زنده مراسم راهپیمایی و حضور میلیونی مردم دلباخته ابا عبدالله الحسین در مرز بین المللی مهران آمادگی کامل داریم.

وی تأکید کرد: علاوه بر رایزنی و برنامه ریزی انعکاس اخبار و گزارش های اربعین در اخبار سراسری، رایزنی هایی با شبکه های سراسری افق و پنج سیما برای ارتباط زنده و پخش برنامه های شبانه روزی از مرز بین المللی مهران صورت گرفته است.

رییس کمیته اطلاع رسانی و مستندسازی کمیته ویژه اربعین در ادامه با اشاره به استقرار قرارگاه رسانه ای در مرز بین المللی مهران، گفت: پوشش کامل اخبار و رویدادهای حماسه اربعین به واسطه استقرار گروه های متعدد تولیدی و خبری و گزارشگران حرفه ای، افزایش میزان ارتباطات زنده رادیویی و تلویزیونی صورت می گیرد تا در قاب تلویزیون، مخاطبان انبوه در سراسر جهان نظاره گر شور حضور دلباختگان حسینی در نقطه صفر مرزی و دروازه عتبات عالیات باشند./879/102/ب2

ارسال نظرات