۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷
کد خبر: ۴۵۷۲۸۲
عضو شورای برنامه ریزی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان:

دعا برای مرزداران کشور و مدافعان حرم وظیفه ما است

عضو شورای برنامه ریزی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان در حرم رضوی گفت: وظیفه کنونی که ما دعا برای مرزداران و مدافعان حرم است که دلیرمردانه در فراسوی مرزها با داعش که مولد استکبار است، مبارزه می کنند تا امنیت در این سرزمین حاکم باشد ولی متأسفانه برخی نان این امنیت را می خورند اما از دعا برای مدافعان و مرزداران خودداری می کنند.
حجت الاسلام والمسلمین سیدآبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام محمد سیدآبادی، عضو شورای برنامه ریزی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان دو شنبه شب در جمع زائران و مجاوران رضوی با تأکید بر شکر نعمت امنیت، اظهار کرد: امروز کشور ما مثل جزیره و ساحلی امن است که اطرافش را ناامنی فراگرفته که این امنیت با عنایت خدای متعال و به یمن بیداری رهبر انقلاب، تدبیر و تلاش فرزندان رشید ایرانی فراهم شده است.

داعش، مولد استکبار با هدف نابودی ایران است

وی با بیان اینکه تمام تلاش استکبار و عوامل آن ناامن کردن ایران است، عنوان کرد: فلسفه و هدف اصلی تراشیدن داعش که کشورهای اسلامی را در منطقه ناامن کرده است، ایران بوده و هست.

حجت الاسلام سیدآبادی خاطرنشان کرد: با تدبیر رهبر معظم انقلاب، شهامت و دلیر مردی جوانان ما همراه با مقاومت شیعیان لبنان جبهه و خاکریزی را دورتر از مرزهای ما برای دفاع ایجاد کرده اند چرا که می دانند بدون این مقاومتها دشمن به کشور ما آسیب می زند.

وی با بیان اینکه وظیفه کنونی ما شکر این امنیت و دعا برای مرزداران کشور است، ابراز کرد: متأسفانه برخی در این سرزمین زیر سایه امنیت زندگی می کنند، نان این امنیت را می خورند و در مجالس و محافل برای منافع شخصی خود دعا می کنند اما از دعا برای مدافعان و مرزداران دریغ می کنند.

عضو شورای برنامه ریزی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان با اشاره به دعای امام سجاد(ع) برای مرزداران در صحیفه سجادیه، خاطرنشان کرد: توجه داشته باشیم که امام سجاد(ع) در عصر و دولتی زندگی می کرده اند که بیشترین ظلم را به خاندان اهل بیت روا داشته اند با این حال امام برای مرزداران آن دولت که کشور را از دشمنان بیرونی حفظ می کردند دعا می کردند، این باید درسی از امام سجاد برای ما است.

وی در بخش دیگر سخنانان خود گفت: عده ای در بعضی از مناطق اسلام نگران ناموس و فرزندان خود وقت خروج از منزل هستند، در چنین فضایی اگر همه امکانات و لوازم رفاهی برای زندگی فراهم باشد اما خلأ امنیت افکار و اذهان را درگیر می کند.

ناامنی، مانع رشد وبالندگی افغانستان شد

حجت الاسلام سیدآبادی متذکر شد: گمان نکنید ملت های مظلوم عراق و افغانستان استعداد و توانایی ندارند بلکه از با استعدادترین ملتها هستند، اما نبود امنیت مانع بروز استعداد و بالنده شدن عقل و افکارشان شده است آنها سالها زیر سلطه کمونیستها بوده اند و رشد نکرده اند.

وی با بیان اینکه37 سال است که از بند ظلم رها شده و در امنیت هستیم، عنوان کرد: سرزمین اسلامی ما جزء برجسته ترین مظاهر علم و دانش در دنیا است، در زمینه هوا و فضا جزء ده کشور برجسته دنیا به شما می رویم، رشد دانشجویان دانشگاه ها با همت استادان محصول این فضای امن حاکم است.

عضو شورای برنامه ریزی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان یادآور شد: زمانی برای یک فشنگ محتاج بیگانگان بودیم ولی امروز موشک های ایران دل استکبار و آمریکا را می لرزاند./201/1308/ب1

ارسال نظرات