۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۴۵۷۳۰۰
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

حفاظت از منابع طبیعی به فرهنگ عمومی تبدیل شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: باید حفظ و حراست از منابع طبیعی در کشور به فرهنگی عمومی تبدیل شود و این موضوع نیاز به همفکری، هماهنگی و تلاش کارکنان منابع طبیعی دارد.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار کارکنان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، اظهار داشت: منابع طبیعی امانتی بزرگ و گرانبهایی است که در اختیار کارکنان این اداره کل قرار دارد و اگر به این امانت توجه نشود زندگی نسل آینده آسیب خواهد دید.

وی گفت: تلاش‌های زیادی در کشور برای حفظ این امانت ملی می‌شود که جای تشکر و قدردانی دارد اما متأسفانه زمین‌خواری در کشور رایج شده که باید مسؤولان در مقابل این اقدامات ایستادگی کنند و اجازه هیچ اقدامی را به خلافکاران ندهند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: باید حفظ و حراست از منابع طبیعی در کشور به فرهنگی عمومی تبدیل شود و این موضوع نیاز به همفکری و هماهنگی و تلاش شما کارکنان منابع طبیعی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: امروز منابع طبیعی در کشور تنها مربوط به دولت‌ها نیست بلکه این مهم مربوط به تمام نسل‌های بعدی است که باید حفظ و حراست شود./202/880/ب1

ارسال نظرات