۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۴۵۷۳۸۲
امام جمعه قلعه گنج:

اسرائیل از اسلام سیلی محکم خورده است

امام جمعه قلعه گنج با بیان اینکه صحنه گردان اصلی جریان تکفیر اسرائیل است، گفت: اسرائیل با پول خود امکانات زیادی را فراهم کرده تا به اهداف خود دست یابد و برای ترویج اهدافش اسلام را هدف قرار داده؛ چون از اسلام سیلی محکمی خورده است.
امام جمعه قلعه گنج

حجت الاسلام احمد نجنو امام جمعه قلعه گنج، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، اظهار کرد: شکل گیری جریان تکفیر گذشته از مسأله تروریستی بودنش بحث اعتقادی است که از این لحاظ روی افکار افراد کار می شود و اعتقادات آنان را به سمت و سوی باطل و انحرافات سوق می دهند.

وی بیان کرد: سازمانهای تروریستی و استکبار نیز از اینکه در وجود افراد تفکرات انحرافی را به وجود می آورند خوشحالند و از این قضیه سوء استفاده می کنند و جریان تکفیر را در بین مسلمانان جهان رواج می هند.

امام جمعه قلعه گنج تصریح کرد: برای مقابله با تکفیر دانشمندان، علما و نخبگان جهان تلاش خود را انجام دادند و در مقابل این جریان سکوت نکردند و برگزاری نشست ها و همایش ها گویای این واقعیت است؛ بنابراین باید در این زمینه تلاش بیشتری شود.

حجت الاسلام نجنو ادامه داد: با توجه به اینکه پشت جریان تکفیر و انحرافی استکبار جهانی قرار دارد و در این راستا سرمایه گذاریهای کلانی را انجام می هد از این رو  می طلبد نخبگان، علما و اندیشمندان همه بیشتر روی این جریان کار کنند.

وی یادآور شد: صحنه گردان اصلی جریان تکفیر اسرائیل است و با پول خود امکانات زیادی را فراهم کرده است تا به اهداف خود دست یابد و یرای ترویج اهدافش اسلام را مد نظر قرار داده است چون از اسلام سیلی محکمی خوردند.

امام جمعه قلعه گنج خاطرنشان کرد: اسلام در مقابل جنایتکاری همچون اسرائیل مقابله کرده و خواهد کرد و در بعضی از ادیان به راحتی سلطه پیدا کرده ؛ اما در مقابل دین اسلام نتوانسته سلطه پیدا کند؛ بلکه با مقاومت مواجه شده و می داند دین اسلام دینی است که جلوی اهداف آن را گرفته و خواهد گرفت.

حجت الاسلام نجنو با بیان اینکه جهان تکفیر درصدد است تا با سوء استفاده از نام اسلام تیشه به ریشه اسلام بزند، ابراز کرد: تکفیری ها با ادعای مسلمان بودن و قرآن می خواهند به اصل اسلام ضربه بزنند؛ و در حال حاضر این امر وظیفه علما، اندیشمندان و نخبگان جهان اسلام  را بیشتر می کند تا برای تبلیغ اسلام ناب زحمت بیشتری را متحمل شوند.

وی عنوان کرد: برای شناساندن گروههای تکفیری در جهان اسلام باید وقت و سرمایه گذاری کرد و با برگزاری همایش ها و نشست های تخصصی به مردم تکفیری ها را معرفی کرد تا با اعتقادات مسلمانان بازی نشود و آنان را به انحراف نکشانند./9709/302/ب3

  

 

ارسال نظرات