۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳
کد خبر: ۴۵۷۴۰۷

دیدار شهردار تبریز با مراجع و علمای قم

شهردار تبریز در سفر به شهر مقدس قم، با مراجع عظام تقلید، علما و فضلای برجسته حوزه علمیه قم دیدار و گفت‌وگو می کند.
دیدار شهردار تبریز با آیت الله یزدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت‌الله محمد یزدی، رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم امروز در دیدار با صادق نجفی، شهردار تبریز انتخاب این شهر به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی را فرصتی مغتنم دانست و اظهار داشت: تبریز 2018، یک رخداد مهم است که شاید کمتر اتفاق بیفتد؛ باید از این فرصت، بهترین بهره‌برداری برای شکوفایی اهداف کشوری صورت پذیرد.
رییس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به تاریخ و هویت دینی و شیعی آذربایجان به ویژه شهر تبریز؛ بر لزوم توجه ویژه به میراث فرهنگی و تاریخی تأکید کرد و افزود: این میراث، گویای حوادث و رویدادهای تاریخی است و از این‌رو، حفظ آن یک تکلیف است.
وی با بیان این‌که خدمات مطلوب و در شأن شهرداری‌ها موجب جلب رضایت مردم از نظام اسلامی ایران خواهد بود، گفت: خدمتگزاری به نظام، انقلاب و مردم عزیز تبریز، توفیق مهمی است که باید در بهترین شرایط ممکن پیگیری شود.
همچنین صادق نجفی، شهردار تبریز در این دیدار، گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های مدیریت شهری و اقدامات گردشگری تبریز 2018 ارائه کرد و اظهار داشت: با تمهیداتی که در بخش‌های مختلف مدیریت شهری و استان اندیشیده شده، امیدواریم از فرصت‌های بین‌المللی شهر تبریز در ارتباط با کشورهای هم‌جوار و ملت‌های مسلمان به خوبی بهره‌ بگیریم.
بنابر این گزارش، قرار است، شهردار تبریز در طول سفر به شهر مقدس قم، با مراجع عظام تقلید، علما و فضلای برجسته حوزه علمیه قم دیدار و گفت‌وگو کند.
گفتنی است، تبریز در سال 2018 به عنوان شهر نمونه گردشگری اسلامی انتخاب شده است./935/پ202/ج

 

ارسال نظرات