۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۴۵۷۴۲۵
فرمانده لشکر عملیاتی ۳۱ عاشورا:

فتنه تجزیه عراق و سوریه شکست خورده است

فرمانده لشکر عملیاتی ۳۱ عاشورا با بیان این‌که فتنه تجزیه عراق و سوریه شکست خورده است، گفت: با تأمل در حوادث تاریخی و با نگاه به اقدامات عربستان، آمریکا و اسرائیل، یزیدیان زمان را خواهیم شناخت و به حقانیت انقلاب اسلامی پی می بریم.
جبهه مقاومت عراق و سوریه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار اصغر عباسقلی زاده، فرمانده لشکر عملیاتی ۳۱ عاشورا امروز در جمع بسیجیان نواحی مقاومت مساجد تبریز با بیان این‌که یزدیان زمان به دنبال براندازی انقلاب اسلامی ایران هستند، اظهار داشت: سابقه دیرین فتنه انگیزی های آمریکا در منطقه نشان می‌دهد که هدف اصلی آن‌ها حفظ داعش برای اجرای نقشه‌های جدید در سوریه است.

وی با بیان آمریکا و عربستان سعودی جنگ نیابتی علیه جبهه مقاومت اسلامی در عراق و سوریه به راه انداخته‌اند، خاطرنشان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی در رأس فتنه های تکفیری، سلفی و داعشی قرار دارند و اگر تاکنون حریم عصمت و طهارت حفظ شده است، همه در سایه غیرت عاشورایی رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی بوده است.

سردار عباسقلی‌زاده با تأکید بر این‌که جنگ در سوریه و عراق، وجهه اعتقادی دارد، گفت: اگر فکر کنیم این درگیری ها جنگ داخلی سوریه است، سخت در اشتباهیم؛ چراکه گروه های زیادی با تجهیزات کامل و به پشتیبانی آمریکا و اسرائیل و جهان استکبار در این عرصه وارد شده اند تا فشارها علیه انقلاب اسلامی را حفظ کنند.

این فرمانده جبهه مقاومت اسلامی با تحلیل حوادث اخیر در عراق و آغاز عملیات آزادسازی موصل گفت: آمریکا از هر راه ممکن به دنبال حفظ داعش است؛ هر چند گفتارها و شعارهای مقامات آمریکایی غیر از این مسأله را نشان می‌دهد، اگر امروز دشمن با نام خدا و شعار الله اکبر سر می برد، باید دانست که قاتلان اهل بیت پیامبر در عاشورا نیز خود را مسلمان می دانستند.

فرمانده لشکر عملیاتی ۳۱ عاشورا افزود: اهمیت نقش رهبر معظم انقلاب اسلامی در مدیریت جریان مقاومت بر کسی پوشیده نیست؛ اگر تدابیر داهیانه ایشان نبود، اکنون شرمنده اهل بیت(ع) بودیم، چراکه هدف دشمن به اذعان خود آنها، کربلا، نجف، سامرا، کاظمین و پس از آن ایران بود.

وی با تأکید بر این‌که داعش و دیگر گروه‌های تکفیری و سلفی مورد حمایت وهابیت سعودی هیچ بویی از اسلام ناب محمدی(ص) نبرده‌اند، خاطرنشان کرد: اگر اسلام محدود به نماز خواندن در گوشه مسجد بود، باید بپرسیم چرا پیامبر(ص) غزوات و جنگ های متعدد داشتند، چرا امام علی(ع) جنگ می کرد، چرا امام حسین(ع) قیام کرد.

سردار عباسقلی‌زاده با بیان این‌که فتنه تجزیه عراق و سوریه شکست خورده است، خاطرنشان کرد: با تأمل در حوادث تاریخی و با نگاه به اقدامات عربستان، آمریکا و اسرائیل، یزیدیان زمان را خواهیم شناخت و به حقانیت انقلاب اسلامی پی می بریم، با یاری خداوند انقلاب اسلامی توانسته تاکنون بیش از ۲۵۰ گردان بسیجی متشکل از رزمندگان مسلمان، مسیحی، کردها و دیگر اقلیت های قومی و مذهبی تشکیل دهد./935/202/ب2

 

ارسال نظرات