۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۶
کد خبر: ۴۵۷۴۲۶
نماینده ولی فقیه در ایلام:

استاندارد مؤثرترین روند در سالم سازی زندگی جامعه است

نماینده ولی فقیه در ایلام گفت: اداره کل استاندارد استان ایلام باید بر استاندارد کالاهایی که از مرز مهران به کشور عراق صادر می‌شود نظارت دقیق داشته باشد تا در این حوزه توفیقاتی حاصل شود.
حجت الاسلام و المسلمین لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، ظهر امروز در دیدار با مدیرکل و کارکنان اداره‌کل استاندارد ایلام اظهار داشت: نقش و کارکرد استاندارد در همه ابعاد زندگی مردم مشهود است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: سازمان استاندارد همواره مورد اعتماد مردم بوده و کنترل کیفیت کالاهای تولیدی باید به طور منظم و منسجم صورت گیرد.

لطفی در ادامه سخنانش افزود: اداره کل استاندارد استان ایلام باید بر استاندارد کالاهای که از مرز مهران به کشور عراق صادر می‌شود نظارت دقیق داشته باشد تا بتوان در این حوزه توفیقاتی حاصل شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: مرز مهران یکی از ظرفیت‌های رونق همه‌جانبه اقتصادی استان ایلام بوده که باید مورد عنایت همه دستگاه‌ها قرار داشته باشد.

مدیر کل استاندارد استان ایلام نیز در این نشست گزارشی از عملکرد این اداره کل ارائه داد و گفت: این دستگاه اجرایی تمام توان خود را صرف ارائه نظارت بر تولید و عرضه محصولات استاندارد در استان ایلام است.

مهناز همتی افزود: نظارت بر صادرات کالاهای استاندارد در مرز بین‌المللی مهران نیز یکی دیگر از برنامه‌های این اداره‌کل بوده که تاکنون در این راستا نیز توفیقاتی حاصل شده است./879/203/ب2

ارسال نظرات