۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵
کد خبر: ۴۵۷۴۶۰

برگزاری کلاس های مباحثه در مدرسه علمیه صاحب الزمان ماهشهر

مدیر مدرسه علمیه صاحب‌الزمان(عج) ماهشهر با اشاره به برگزاری کارگاه­ های پژوهشی از اختصاص روزانه دو ساعت مباحثه برای طلاب مدرسه خبر داد.
مباحثه

حجت‌الاسلام مرتضی خوشبین، مدیر مدرسه علمیه صاحب‌الزمان(عج) ماهشهر، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به ارائه بیش از 30 مقاله به جشنواره علامه حلی در سال تحصیلی گذشته خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی جدید نیز این موضوع مدنظر است که در راستای افزایش مباحث پژوهشی، گروه پژوهشی تشکیل و با هماهنگی یکی از سایت های معتبر شهرستان، مقالات برتر طلبه ها بصورت گزینشی و مختصر در اختیار همگان قرار خواهد گرفت.

مدیر مدرسه علمیه صاحب‌الزمان(عج) ماهشهر به برگزاری کارگاه های پژوهشی در واحد پژوهش اشاره و ابراز داشت: در این  کارگاه کلاس به کلاس فعالیت های پژوهشی و روش مقاله نویسی ارائه می شود و طلبه ها با بهره گیری از اینترنت و فضای مجازی، مطالب علمی را با حضور معاونت پژوهش اخذ خواهند کرد.

این مقام مسؤول با بیان تجربه ده ساله مدیریتی خود عنوان کرد: در سال تحصیلی جدید دو ساعت از برنامه های درسی را برای مباحثه اختصاص دادیم تا طلبه ها به صورت عمومی و با حضور اساتید به مباحثه بپردازند که این طرح با استقبال بسیار خوبی مواجه شد.

حجت الاسلام خوشبین برگزاری کلاس های مباحثه را براساس پایه های تحصیلی برشمرد و اظهار داشت: کلاس های مباحثه سطح 2 از ساعت 7:30 تا 8:30، کلاس های مباحثه سطح یک از 9:30 تا 10:30 و کلاس های مشترک مباحثه دو سطح هر روز از ساعت 11 تا 12 در مدرسه برگزار می شود.

وی با اشاره به این که اعزام مبلغ غیربومی برای برنامه های تهذیبی حوزه با توجه به حضور کوتاه مدت جوابگو نیست، ابراز داشت: در استان خوزستان از اساتید اخلاق بومی برای برنامه های تهذیبی استفاده شود تا شاهد پیشرفت در زمینه تهذیب باشیم و در خود مدرسه دو استاد از شاگردان آیت الله انصاری حضور دارند.

مدیر مدرسه علمیه صاحب‌الزمان(عج) ماهشهر به اعزام طلبه های مدرسه شهر چمران و روستاهای تابعه آن برای فعالیت های تبلیغی اشاره و گفت: در 17 ربیع الاول ان شاءالله 3 طلبه مدرسه تعمیم خواهند یافت./302/9456/ب1

ارسال نظرات