۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۴۵۷۵۶۹
فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا:

با وجود جوانان با استعداد ننگ است که زیرمجموعه کشورهای خارجی باشیم

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء گفت: امروز با گذشت 37 سال از انقلاب اسلامی برای ما ننگ است با وجود جوان‌های با استعداد و توانمند در عرصه‌های مختلف از جمله نفت زیرمجموعه کشورهای خارجی باشیم.
عبداللهی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، عبادالله عبداللهی فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء امروز در همایش عملیاتی کردن اقتصاد اسلامی در بستر اقتصاد ایران، که در دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شد، گفت: اقتصاد مقاومتی یک امر مردمی است همانگونه که در دوران دفاع مقدس با حضور مردم به موفقیت و پیروزی دست یافتیم در اقتصاد مقاومتی هم اگر مردم حضور پیدا کنند موفق خواهیم شد.

وی افزود: زمانی که بانک‌ها سود 20 درصد می‌دهند و بنگاه‌های اقتصادی سود 3 الهی 7 درصد کسب می‌کنند نمی‌توان انتظار داشت که مردم به سمت این بنگاه‌ها سوق پیدا کنند.

عبداللهی با بیان اینکه مشکل امروز ما در نوع سرمایه گذاری کردن است، عنوان کرد: مردم سرمایه‌های خرد بسیاری در دست دارند که اگر به جایی اعتماد کنند به طور قطع در آن سرمایه‌گذاری می‌کنند.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا با اشاره به انتقادات مردمی نسبت به رویکرد دولت در تمرکز بر روی شرکت‌های خارجی، اظهار داشت: ما با کشورهای همسایه ارتباط داریم و منکر ارتباط با کشورهای خارجی نیستیم اما باید ضمن به دست گرفتن ابتکار عمل، ارتباطات تعریف شده و مشخص باشد.

وی در ادامه گفت: امروز با گذشت 37 سال از انقلاب اسلامی برای ما ننگ است با وجود جوان‌های بااستعداد و توانمند در عرصه‌های مختلف از جمله نفت زیرمجموعه کشورهای خارجی باشیم.

عبداللهی در پایان خاطرنشان کرد: قرارگاه خاتم‌الانبیا آمادگی دارد که از پروژه‌های بزرگ نفتی را در دست گیرد چراکه پتانسیل استفاده از آن را دارد./807/202/ب3

ارسال نظرات