۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴
کد خبر: ۴۵۷۶۶۶
مدیر حوزه های علمیه ایلام:

تهذیب و اخلاق پایه و اساس حوزه است

مدیر حوزه های علمیه ایلام گفت: نقاط قوت و ضعف مدارس علمیه شهرستان ها از سوی معاونان حوزه استان بررسی و به مدیران ابلاغ خواهد شد تا ان شاءالله نقاط قوت تقویت و نقاط ضعف به حداقل برسد.
حجت الاسلام مرادبیگی

به گزارش خبرگزاری رسا در ایلام، مدیر و معاونان حوزه علمیه استان ایلام، امروز با حضور در مدارس علمیه ولی عصر(عج) شهرستان مهران و الهادی(عج) شهرستان سرابله، از نزدیک در جریان برنامه ها، فعالیت ها و مشکلات این مدارس قرار گرفتند.

حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی، مدیر حوزه علمیه استان ایلام، با قدردانی از تلاش های مدیران، اساتید و کادر اداری مدارس علمیه شهرستان های مهران و سرابله، توجه به بحث اخلاق را مورد تاکید قرار داد و گفت: اخلاق پایه و اساس حوزه است و باید این مسأله مورد توجه جدی مدارس قرار گیرد.

مدیر حوزه های علمیه ایلام خاطرنشان کرد: نقاط قوت و ضعف مدارس علمیه این شهرستان ها از سوی معاونان حوزه استان بررسی و به مدیران ابلاغ خواهد شد تا ان شاءالله در بازدیدهای بعدی نقاط قوت تقویت و نقاط ضعف به حداقل رسیده باشد.

در این بازدید همچنین، اساتید و طلاب نظرات، سوالات و مشکلات خود را مطرح کردند و معاونان حوزه استان نیز افزون بر پاسخ به سوالات، به تبیین برنامه های معاونت مربوطه پرداختنند./102/879/ب1

ارسال نظرات