۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۸
کد خبر: ۴۵۷۶۷۲
امام جمعه آمل مطرح کرد؛

ضرورت دقت و هوشیاری برای شناسایی و مقابله با تهدیدات دشمن

امام جمعه آمل نقشه دشمن را حذف معیارهای دینی در کشور دانست و گفت: اگر از دشمن نام نبریم بدانیم که روزی وارد زندگی و حکومت ما می شود.
امام جمعه ‌آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی، امام جمعه امروز در دیدار جمعی از مدیران شهرستان آمل اظهارداشت: هر زمانی می بینیم جامعه دارد به سمت و سویی می رود رهبری آن را به مسیری هدایت می کنند و برای همه درسی ارزنده و گرانقدر است.

امام جمعه آمل با بیان این که بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری زمینه ساز عزت نظام اسلامی است، گفت: ضرورت دارد تدابیر ارزشمند رهبری انقلاب را نصب العین امور خود قرار دهیم چون زمینه ساز پیشرفت و تعالی می شود.

حجت الاسلام مرتضوی اجرایی کردن رهنمودهای رهبری را عامل عظمت و اقتدار روزافزون نظام اسلامی دانست و بیان داشت: همگان باید تلاش کنیم تا پیرو مسیر ولایت بوده و در این مسیر ارزنده اهتمام شایسته ای داشته باشیم.

وی ادامه داد: اگر به سخنان رهبری عمل نکنیم ضرر کرده و قافله را می بازیم و ضرورت دارد هوشیاری و دقت عمل درستی در این مسیر داشته باشیم که برکات ارزنده ای دارد.

حجت الاسلام مرتضوی تصریح کرد: رهبری فرمودند اگر در مسائل هسته ای عقب نشینی کنیم بحث موشک را بیان می کنند و اگر باز هم عقب برویم امر حمایت از محور مقاومت را اشاره دارند و باز هم حقوق بشر را به میدان می آورند.

امام جمعه آمل نقشه دشمن را حذف معیارهای دینی در کشور دانست و افزود: اگر از دشمن نام نبریم بدانیم روزی وارد زندگی و حکومت ما می شود که نیاز است هوشیار باشیم.

وی بر ضرورت دشمن شناسی آحاد ملت اشاره کرد و بیان داشت: باید ببینیم با برجام چه اتفاقی در کشور صورت گرفته و آیا مدینه فاضله برای ما رقم خورده و ضرورت دارد بررسی شود قبل و بعد از برجام چه مصوباتی صورت گرفته است.

حجت الاسلام مرتضوی تصریح کرد: در برابر آمریکا نباید عقب نشینی داشته باشیم و اگر مقاومت و ایستادگی صورت دهیم آنها عقب نشینی می کنند از این رو باید این امر را مورد توجه قرار دهیم.

امام جمعه آمل با بیان این که ضرورت دارد به نخبگان و نسل جوان جامعه احترام بگذاریم، گفت: نسل جوان ایده های بسیاری دارد و باید مورد توجه لازم و شایسته قرار گیرد.

وی تصریح کرد: جوانان ما خوب می فهمند و اختراعات و نگاه قشنگی در تولید علم و ثروت دارند و باید به این عزیزان میدان دهیم تا جامعه ای پویا داشته باشیم که زمینه ساز برکات ارزنده می شود.

حجت الاسلام مرتضوی اظهارداشت: بهره گیری از ظرفیتهای جوانان می تواند نقش بسزایی در تقویت تولید داخلی داشته باشد و نیاز است از حق جوانان دفاع شایسته ای داشته باشیم که مدیران در این عرصه احساس تکلیف کنند.

امام جمعه آمل با بیان این که مدیران باید در راستای رفع مطالبات مردمی گام بردارند، گفت: نیاز است برای رفع مسائل و مشکلات مردم کوشا بوده و اهتمام شایسته ای وجود داشته باشد.

وی با اشاره به این که داده های آماری صحیح پیش زمینه ای برای توسعه است، تصریح کرد: این امر سبب می شود تا مدیران امر برای بهبود و پیشبرد امور برنامه ریزی داشته باشند.

حجت الاسلام مرتضوی اظهارداشت: باید برنامه ریزی دقیقی در کشور وجود داشته باشد که همه مدیران را به حرکت درمی آورد تا بتوانند برای رفع مسائل و مشکلات موجود قدم بردارند.

گفتنی است، ایادی استکبار جهانی همواره به دنبال تحقق خواسته های خود هستند تا بتوانند منافعشان را محقق کنند که ضرورت دارد با بصیرت لازم دقت و هوشیاری شایسته ای داشته باشیم./202/1314/ب1

ارسال نظرات