۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰
کد خبر: ۴۵۷۶۸۵
سرپرست دبیرخانه کانون های مساجد فارس:

جلسه هماهنگی اردوهای کانون های مساجد فارس برگزار می شود

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس از برگزاری جلسه هماهنگی گروه های اردو های فرهنگی جهادی کانون های مساجد استان خبر داد و گفت: این جلسه فردا ۶ آبان تشکیل می شود.
رضا باقری، سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس

به گزارش خبرگزاری رسا در شیراز، رضا باقری، سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس امروز گفت: در راستای برگزاری کنگره امام سجاد (ع) به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان فارس نیز سوگواره «پیام سعادت» به مناسبت شهادت این امام همام به مدت سه سال است که برگزار می شود و در سال جاری این سوگواره در قالب اردو های فرهنگی جهادی اجرا خواهد شد.

وی، آشنایی نسل جوان و نوجوان با سبک زندگی زندگی اسلامی و ترویج سیره ائمه معصومین (ع) در جامعه را از اهداف برگزاری اردوهای فرهنگی جهادی برشمرد و خاطرنشان کرد: در قالب اردو های جهادی برنامه ریزی های لازم جهت اجرای برنامه های مذهبی، فرهنگی، هنری، علمی، ورزشی و عمرانی و همچنین خدمات رسانی پزشکی و درمانی به نقاط محروم استان انجام خواهد شد.

باقری همچنین با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب نسبت به توسعه و تداوم اردوهای جهادی، گفت: این اردوها مجموعه ای از فعالیت های خودجوش و مردمی است که با محوریت مساجد و همکاری کانون های فرهنگی و هنری مساجد برگزار می شود.

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس یادآور شد: پس از اعلام فراخوان ثبت نام مدیران و اصحاب کانون های مساجد جهت شرکت در برنامه اردو های جهادی فرم های مربوطه را از طریق سایت دبیرخانه دریافت و پس از تکمیل ارسال کرده اند که در نهایت پنج گروه انتخاب شده است.

باقری از برگزاری جلسه هماهنگی گروه های اردو های فرهنگی، جهادی کانون های مساجد استان خبر داد و افزود: این جلسه فردا  6آبان با حضور مسئولان گروه ها و نمایندگان نهاد های مشارکت کننده در برگزاری از جمله دانشگاه علوم پزشکی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بسیج سازندگی، بسیج مساجد و محلات، جمعیت هلال احمر تشکیل می شود./102/919/ب1

ارسال نظرات