۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۹
کد خبر: ۴۵۷۷۰۲
امام‌جمعه اقلید:

شهدا با نثار جان و خون خود عزت جاوید را به ما هدیه دادند

امام‌جمعه اقلید با بیان اینکه امنیت امروز کشور را مدیون امام، خون شهدا و سکان‌داری رهبر معظم انقلاب هستیم، گفت: تک‌تک افراد جامعه در صیانت از اسلام، شرف، ناموس، دین و کشور مسؤول هستند.
حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی، امام جمعه اقلید

به گزارش خبرگزاری رسا در فارس، حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی عصر امروز در یادواره شهدای دهستان شهرمیان که با حضور فرماندار اقلید، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسؤولان شهرستانی، بسیجیان، خانواده شهدا، مردم شهیدپرور این دهستان و خانواده شهید مدافع حرم قاسم‌پور در حسینیه فاطمة‌الزهرای روستای شهرمیان برگزار شد با گرامیداشت یاد شهدای اسلام، انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم اظهار داشت: شهدا با نثار جان و خون خود عزت جاوید را به ما هدیه دادند.

وی، صبر و بردباری خانواده شهدا را ارج نهاد و به قیام عاشورا اشاره و عنوان داشت: در کربلا هریک از افراد به‌نوعی نسبت به اسلام ادای دین کردند و با شهادت ارزش‌های والای اسلام را زنده نگه داشتند.

امام‌جمعه اقلید به شش‌ماهه امام حسین (ع) اشاره و تصریح کرد: وجود مبارک این طفل و شهادت ایشان این نکته را به ما آموخت که در راستای صیانت از اسلام، دین، انسانیت، شرف و اسلامیت هرکسی باید به‌نوعی انجام وظیفه کند.

حجت‌الاسلام طالبی با بیان اینکه وجود مقام معظم رهبری لطفی اللهی است به امنیت موجود در کشور ایران اشاره و بیان کرد: اقتدار و عزت کنونی ایران اسلامی در دنیای امروز و در منطقه از برکت خون شهدا و وجود پربرکت رهبری است که باید در ادای دین آن‌ها بکوشیم.

وی در پایان به شکست و رسوایی بیش‌ از پیش مستکبران جهانی در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و چنین توضیح داد: اسلام، سکان‌داری مقام معظم رهبری، ازخودگذشتگی و اقتدار نیروهای ارتش، سپاه بسیج و...، همت، وحدت و حضور مردم عوامل اصلی پیروزی ایران اسلامی است./۹۱۹/102/ب2

ارسال نظرات