۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰
کد خبر: ۴۵۷۷۱۴
مدیر مدرسه علمیه تبریز:

روحانیت اصلی ترین مدافع انقلاب و ولایت فقیه است

حجت الاسلام ناصری گفت: دشمنان ایران اسلامی بدانند که حوزه و روحانیت، اصلی ترین مدافع ولی فقیه و انقلاب اسلامی ایران هستند.
حجت الاسلام صمد ناصری

حجت الاسلام صمد ناصری، مدیر حوزه علمیه تبریز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با بیان اینکه روحانیت در صف مقدم مبارزه با هجمه فرهنگی علیه اعتقادات مردم قرار دارد، اظهار داشت: داشتن بصیرت برای مسلمانان لازم و برای علما و روحانیان ضرورت دارد.

وی با تأکید بر ورود فعال روحانیت برای مبارزه با نظام کفر و ارتداد، افزود: روحانیت به عنوان طلایه داران و مبلغان دین اسلام باید مجهز به علم و بصیرت باشند و همواره آماده دفاع از اسلام، انقلاب و ارزشهای دینی باشند، چرا که طبق روایاتی از ائمه معصومین(ع) علما، مرزداران اعتقادی، دینی و فکری جامعه هستند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) تبریز نبرد نرم کنونی دشمن علیه باورها را یک جنگ تمام عیار دانست که تلفات آن معنوی و در حقیقت تضعیف ایمان مردم است، گفت: اگر حوزه و روحانیت میدان مبارزه را رها کنند و جدی نگیرند، دشمن و جبهه کفر خواهد توانست به اهداف خود دست پیدا کند.

وی با اشاره به شبهه افکنی دشمنان و مزدوران برای تضعیف نظام اسلامی، افزود: متأسفانه برخی ادعا می کنند که نظام جمهوری اسلامی ایران مورد تأیید اسلام و مراجع نیست، در حالی که این نظام برخاسته از اسلام است که تحت مدیریت و اشراف ولی فقیه جامع الشرایط سیلی های محکم و سختی را به چهره دشمنان می زند.

حجت الاسلام ناصری با بیان اینکه اسلام و وحدت بر ارزشهای دینی ایران را قدرتمند و دشمن شکن کرده است، افزود: ایران اسلامی امروز تبدیل به یک ابرقدرت فرهنگی و سیاسی شده است و به برکت انقلاب اسلامی قله های علم و فناوری را یکی پس از دیگری فتح می کند و موجب عظمت اسلام و مسلمانان می شود.

وی ولایت فقیه را مدافع و نگهبان اسلام و باورهای دینی عنوان کرد و افزود: ولایت فقیه، چشم بیدار تشیع است که همواره از ارزشها و اصول اسلامی دفاع می کند و اجازه نمی دهد تا دشمن بتواند به اسلام ضربه وارد کند، باید قدردان این نعمت بزرگ الهی باشیم و نگذاریم ستون جامعه اسلامی ضربه ببیند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) تبریز گفت: طلاب و روحانیان همواره مدافع نظام اسلامی هستند و هر جایی که لازم باشد، جانشان را هم فدای اسلام و انقلاب خواهند کرد، دشمنان ایران اسلامی بدانند که حوزه و روحانیت، اصلی ترین مدافع ولی فقیه و انقلاب اسلامی ایران هستند./۸۵۴/302/ب2

ارسال نظرات