۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۴۵۷۷۴۹
در آستانه اربعین حسینی؛

همایش بزرگ خادمان اربعین در زنجان برگزار شد

همایش بزرگ خادمان اربعین حسینی در زنجان در آستانه اربعین امام حسین(ع) با حضور مسؤولان استانی و اولین تیم خادمان استان که آماده اعزام به عراق هستند، برگزار شد.
اربعین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، رسول بیات، فرماندار زنجان امروز در همایش بزرگ خادمان اربعین که در آستانه اربعین حسینی آماده اعزام به عراق هستند، با اشاره به اعتقادات انسان ها در طول مسیر زندگی، گفت: زندگی انسان ها در ابتدا متشکل از ایمان و عقیده بوده و در ادامه راه جهاد در راه رسیدن به همان آرمان ها و باورها است.

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به زندگی امام حسین(ع) و جهاد ایشان در همین راه، افزود: امام حسین(ع) نیز جزو افرادی بود که در زندگی سعادت بار خویش، جهاد در راه ایمان و عقیده و باورها را ثابت کرد و در همین راه قدم برداشت.

فرماندار زنجان در ادامه با خطاب به خادمان حاضر در همایش، خاطرنشان کرد: شما خادمان اربعین امام حسین(ع) در این مسیر بسیار پیش قدم تر از ما بوده و همین موضوع موجبات رشک و حسادت نسبت به شما در ما بر می انگیزد.

بیات در پایان با اشاره به حسرت به دل ماندن بسیاری شهدا در راه رسیدن به کربلا، تصریح کرد: شما باید قدر خود را بدانید؛ چرا که سعادتمند بوده و هر ساله در این مسیر حضور پیدا می کنید، در دوران دفاع مقدس بسیاری از شهدا و رزمندگان ما در حسرت رسیدن به آستان امام حسین(ع) ماندند.

در ادامه این جلسه، نماینده مرکز بهداشت زنجان با حضور در این همایش نکات بهداشتی و پزشکی لازم و مورد نیاز برای زائران و خادمان اربعین حسینی را برای همگان بیان کرد.

گفتنی است، با توجه به اطلاعیه ستاد عتبات استان زنجان، اولین گروه خادمان اربعین حسینی از زنجان موسوم به گروه پیشرو، روز دوشنبه هفته آینده 10 آبان ماه به کشور عراق اعزام می شوند./949/203/ب2

ارسال نظرات