۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۴۵۷۷۶۷
فرمانده سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی:

مسؤولان زمینه تعالی جوانان را فراهم کنند

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: معراج پاک اندیشه اسلامی مساجد هستند و باید تمام مسؤولان زمینه تعالی و عروج جوانان را فراهم کنند.
قاسمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، سرهنگ علی قاسمی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی صبح امروز در مراسم گرامیداشت 19 مهر (چهارمین سالگرد فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره کانون های فرهنگی هنری مساجد) و اختتامیه طرح اوقات فراغت کانون های مساجد خراسان جنوبی اظهار داشت: معراج پاک اندیشه اسلامی مساجد هستند و باید تمام مسؤولان زمینه تعالی و عروج جوانان را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه اگر بسیجی را از مسجد بگیرند مانند این است که ماهی را از دریا گرفته اند، گفت: انقلاب ایران در زمان طاغوت به انقلاب اسلامی و با رأی مردم به جمهوری اسلامی تبدیل شد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: تمام حرکت های انقلابی از مساجد آغاز شده است، جوانان از مساجد به دفاع مقدس اعزام می شدند و اگر امرور اثر دفاع مقدس در قلب آسیا، قلب آفریقا و قلب اروپا رفته به دلیل اخلاص در دفاع مقدس بوده است.

سرهنگ قاسمی تصریح کرد: باید جوانان با هر نوع گرایش جذب پایگاه های بسیج شوند و باید مسؤولان مساجد نیز در جذب جوانان تلاش کنند./204/880/ب1

ارسال نظرات