۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۴۵۷۸۰۴
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

زمان اضمحلال کامل گروه های تروریستی تکفیری فرا رسیده است

حجت الاسلام کاملی‌فر با بیان این که زمان اضمحلال کامل گروه های تروریستی تکفیری فرا رسیده است، گفت: نقشه‌های دشمنان اسلام در عراق و سوریه نخ‌نما شده است.
حجت الاسلام کاملی فر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسن کاملی فر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در جمع روحانیان نمایندگی ولی فقیه در نواحی سپاه تبریز با بیان زمان اضمحلال کامل گروهک‌های تروریستی مورد حمایت غرب در منطقه فرا رسیده است، اظهار داشت: نقشه‌های دشمنان اسلام در عراق و سوریه نخ‌نما شده است.

وی با بیان این‌که پیروزی های متعدد جبهه مقاومت اسلامی در عراق عامل رسوایی رژیم آل‌سعود و دیگر کشورهای حامی داعش در منطقه شده است، خاطرنشان کرد: امروز جبهه مقاومت اسلامی با فتوحات مختلف در مناطق اشغالی توانسته کمر گروهای تکفیری، سلفی و داعش را بشکند.

حجت الاسلام کاملی‌فر با بیان این‌که حمایت از گروهک‌های تروریستی از سوی قدرت‌های پوشالی منطقه، آمریکا و رژیم صهیونیستی با هدف براندازی انقلاب اسلامی ایران بوده است، تصریح کرد: دشمنان اسلام و ایران جبهه مقاومت را سدی در مقابل خواسته ها و منافع خود می دانند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با تأکید بر این‌که غرب با ایجاد و حمایت از گروهک‌های مختلف تروریستی درصدد تضعیف جبهه مقاومت است، گفت: جبهه مقاومت مایه افتخار و امتیاز ایران اسلامی در میان کشورهای منطقه و جهان اسلام است، امنیت امروز کشور را مدیون شهدای مدافع حرم هستیم.

وی با بیان این‌که دشمن از هر راه ممکن برای براندازی انقلاب اسلامی ایران وارد میدان شده است، خاطرنشان کرد: امروز قدرت الگودهی و تأثیرگذاری ایران در میان کشورهای جهان بی نظیر بوده و دشمنان را در صحنه های مختلف زمین گیر کرده است.

حجت الاسلام کاملی‌فر با بیان این‌که دشمن با وجود شکست های متعدد گروهک‌های تروریستی دست از توطئه علیه جهان تشیع بر نخواهد داشت، افزود: دشمنان اسلام امروز با استفاده از ابزارهای رسانه ای همچون ماهواره و شبکه های اجتماعی تلاش دارند زندگی اسلامی را به سمت رفاه طلبی و دنیاطلبی سوق دهند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا ترویج روحیه اشرافی‌گری و رفاه‌زدگی در کشورهای اسلامی را موجب کاهش روحیه ایثار، جهاد و مقاومت دانست و گفت: دشمن با این توطئه جدید سعی دارد به منافع نامشروع خود برسد، غافل از این‌که ملت ایران دانش‌آموخته مکتب حضرت سیدالشهدا(ع) است./935/202/ب2

ارسال نظرات