۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰
کد خبر: ۴۵۷۹۶۱
معاون اول شورای مفتیان روسیه:

روسیه 25 میلیون مسلمان دارد/ ایران و روسیه باید تروریسم را در کل جهان از بین ببرند

معاون شورای مفتیان روسیه با بیان این که در حال حاضر تعداد مسلمانان روسیه 25 میلیون نفر است، گفت: هر سال یک میلیون نفر بر تعداد مسلمانان روسیه افزوده می شود که نشان دهنده علاقه مندی و فراهم بودن زمینه پذیرش اسلام است.
دمیر حضرت محی الدین معاون اول سازمان دیانت و شورای مفتیان روسیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دمیر حضرت محی الدین معاون اول سازمان دیانت و شورای مفتیان روسیه پنج شنبه شب در دیدار حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که برنامه های بسیاری را برای گسترس اسلام انجام داده ایم، گفت: در همین راستا کتاب های بسیاری از عربی و فارسی به روسی ترجمه شده است.

وی افزود: برای آشنایی بیشتر با معارف اسلامی دانشجویان و طلاب خود را به جمهوری اسلامی ایران فرستادیم تا پیشرفت داشته باشند، در سال های اخیر فعالیت مسلمانان روسیه برای گسترش اسلام بسیار زیاد شده است.

معاون شورای مفتیان روسیه با بیان این که در حال حاضر تعداد مسلمانان روسیه 25 میلیون نفر است، اظهار داشت: هر سال یک میلیون نفر بر تعداد مسلمانان روسیه افزوده می شود که نشان دهنده علاقه مندی و فراهم بودن زمینه پذیرش اسلام است.

وی ادامه داد: ما خداوند را شاکر هستیم که رییس جمهور ما سیاست حمایت از مستضعفان مسلمان را در پیش گرفته است، سعی ما همواره این بوده که پیگیر وضعیت مسلمانان بوده و به آن ها رسیدگی کنیم.

معاون سازمان دیانت روسیه با بیان این که غربی ها و اسرائیل دائما تبلیغ می کنند که روسیه با مسلمانان رابطه خوبی ندارد، ابراز داشت: متأسفانه برخی از جوانان تحت تأثیر این القائات قرار می گیرند و آن را باور می کنند در حالی که کذب است.

وی عنوان کرد: امیدواریم که ایران و روسیه بتوانند تروریسم و افراطی گری را در تمام جهان از بین ببرند تا اسلام حقیقی غلبه پیدا کند، تروریسم فقط حرف نیست ما می بینیم که جوانان بسیاری بر اثر همین تفکرات تکفیری کشته می شوند.

معاون شورای مفتیان روسیه خاطرنشان کرد: سال ها پیش ما به نیت خیر درب کشور خود را روی عربستانی ها باز کردیم اما آن ها سعی در گسترش تکفیر داشتند از این رو حکومت روسیه مسلمانان را از اسلام دروغین باز می دارد و به اسلام حقیقی دعوت می کند./1323/پ202/ج1

ارسال نظرات