۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۴۵۸۰۱۴
نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری:

حفظ حرمتها در خدمت رسانی به مردم ضروری است

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری خدمت به مردم را بالاترین نعمت دانست و گفت: در این راستا باید حرمت مردم حفظ شود و برای رفع مشکلات مردم صادقانه عمل کرد.
حجت الاسلام و المسلمین نیازی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین هاشم نیازی، امروز در نشست شورای اداری شهرستان پلدختر، گفت: در انجام کارها و مسؤولیتها باید همواره خدا را ناظر بر اعمال و رفتار خود بدانیم.

وی خدمت در دنیا را به منزله پلی برای آخرت دانست و افزود: مسؤولان در کار خویش باید رضای خداوند و امام زمام(عج) را در نظر بگیرند و برای برطرف شدن مشکلات مردم و توسعه و عمران و آبادانی کشور گام بردارند.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مسؤولیت در نظام اسلامی فرصتی برای خدمت رسانی، مایه رحمت و نعمت است، یادآور شد: از این فرصتهای زودگذر باید در جهت خدمت بی منت به مردم تلاش کرد.

وی بر خدمت خداپسندانه و صادقانه تأکید کرد و افزود: مردم شایسته بهترین خدمات هستند و در انجام وظیفه و خدمت رسانی به مردم باید حرمت آنان حفظ شود.

حجت الاسلام والمسلمین نیازی با یادآوری به اینکه مسؤولیتها در نظام اسلامی ماندنی نیست، بیان داشت: انجام وظیفه باید برای رضای خدا بوده و در انجام کارها به نیاز امروز و فردای مردم جامعه توجه شود.

وی در ادامه تصریح کرد: همواره باید آماده واگذاری پست و مقام به دیگران باشیم و در زمان تصدی خود با خدمت صادقانه، دین خود را به ولی نعمتان انقلاب ادا کنیم.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری خدمت به مردم را بالاترین عبادت خواند و گفت: فرهنگ کار درست و خدمت به مردم همراه با اخلاق باید در ادارات و نهاهای گوناگون تبیین شود و مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.

وی بیان داشت: برای حفظ مصالح نظام و انقلاب و تحقق آرمانها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی باید در هر عرصه ای که فعالیت داریم، خالصانه و بی منت باشد./9459/203/ب2

ارسال نظرات