۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۴۵۸۰۲۹
آیت‌الله سلیمانی:

راهپیمایی باشکوه 13 آبان، پاسخی به یاوه‌گویی ها و تهدیدات دنیای استکبار است

امام جمعه شهرستان زاهدان با بیان اینکه ملت ایران هیچگاه دولت امریکا را دوست خود نخواهد شمرد، گفت: راهپیمایی باشکوه مردم در یوم الله 13 آبان، پاسخی دندان شکن به تهدیدات و یاوه گویی های دنیای استکبار خواهد بود.
سلیمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، امام جمعه شهرستان زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه امروز که در مصلای قدس این شهرستان برگزار شد، گفت: دولت آمریکا چه قبل از پیروزی انقلاب و چه بعد از آن، دشمن همیشگی ملت ایران بوده است و در جای جای تاریخ شاهد دشمنی‌های آنان بوده‌ایم.

وی اظهار کرد: در تعالیم اسلامی، ما را به مقابله با ظالم دستور داده‌اند؛ آمریکا نماد ظلم در جهان است و بنابراین دشمنی با امریکا یک وظیفه است و دوستی با چنین ظالمی، طبق تعالیم قرآن کریم نهی شده است.

امام جمعه شهرستان زاهدان افزود: متأسفانه عده‌ای در داخل کشور مخالف با شعار « مرگ بر امریکا» هستند، استدلال آنان هم این است که برای مبارزه با امریکا استراتژی مکتوب نداریم، در حالی که شعار « نه شرقی، نه غربی» و دوری از استکبار یکی از اصول انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: ملت انقلابی ما زیر یوغ هیچ ابرقدرتی نمی‌روند، خواه این قدرت شرقی باشد و خواه غربی؛ مردم ما ظلم و ستم آمریکایی ها را با تمام وجود خود احساس کرده‌اند و هیچگاه آن را دوست خود نخواهند شمرد.

آیت‌الله سلیمانی ادامه داد: جنگ تحمیلی که سبب از دست دادن جان هزاران ایرانی شد، نتیجه سیاست های آمریکا بود که صدام ملعون را برای حمله به ایران تحریک کرده و سپس تجهیزات و تسلیحات در اختیارش گذاشتند تا مردم ما را به خاک و خون بکشد.

وی عنوان کرد: کودتای 28 مرداد، ترور شخصیتهای برجسته انقلابی و اخیراً ترور دانشمندان هسته‌ای، اعمال تحریمهای بی رحمانه علیه ملت ایران و همچنین تهمتها و تهدیدهای همیشگی دولتمردان این کشور که حرف از گزینه‌های روزی میز می‌زنند، تنها گوشه‌ای از خصومت امریکا با مردم ایران است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با تسلیت شهادت امام سجاد(ع)، بیان کرد: دوران امامت امام سجاد(ع) شاید سخت‌ترین دوران بوده است که فشار حکومت در بالاترین حد خود بود، اما ایشان مبارزه را رها نکردند و به هر طریقی، حکومت فاسد اموی را رسوا کردند./831/201/ب2

ارسال نظرات