۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۴۵۸۱۱۱
حجت الاسلام سروستانی:

اجرای طرح های مذهبی با محوریت مردم از سیاست های سازمان تبلیغات اسلامی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: اجرای طرح های مذهبی با محوریت مردم از سیاست های مهم سازمان تبلیغات اسلامی است.
حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، همایش بزرگ توان افزایی مدیران موسسات و مراکز قرآنی استان بوشهر پیش از ظهر امروز با همکاری اتحادیه موسسات قرآنی مردمی و اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در اردوگاه کمیته امداد امام خمینی واقع در تنگک 3 بوشهر برگزار شد.

این همایش با حضور معاون سیاسی استاندار، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، نائب رییس اتحادیه موسسات قرآنی استان اصفهان و رییس انجمن خیرین قرآنی اصفهان همایش بزرگ توان افزایی مدیران موسسات و مراکز قرآنی استان بوشهر برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در این نشست در سخنانی، بر نقش موثر موسسات قرآنی در توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی تاکید و از دست اندرکاران برگزاری این همایش تقدیر و تشکر کرد.

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: واسپاری امور مذهبی و به ویژه قرآنی به مردم و اجرای طرح ها با محوریت مردم از سیاست های مهم سازمان تبلیغات اسلامی است که موسسات و خانه های قرآنی در این راستا به ایفای نقش می پردازند.

در بخش دیگری از این همایش عباس جمشیدی، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر توسل به قرآن و اهل بیت (ع) را یگانه راه پیشرفت و توسعه عنوان کرد.

در ادامه این نشست فضیلتی، رییس انجمن خیرین قرآنی استان اصفهان به ارائه نکات کلیدی جهت توان افزایی مدیران مراکز قرآنی اشاره کرد.

در بخش دیگر این همایش عبدالحسین ناصری، رییس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر به تشریح اهداف برگزاری این همایش و همچنین ارائه گزارشی از عملکرد این واحد پرداخت.

ابراهیم مرادی، مدیرعامل اتحادیه موسسات و مراکز قرآنی مردمی استان بوشهر در بخش دیگری از این همایش به بیان اقدامات و برنامه های اتحادیه پرداخت.

در بخش دیگری از این همایش، خیری درلنگ پور مدیر خانه قرآنی طوبی شهر اهرم و غلامعلی رحمانی، مدیر خانه قرآن امام حسن مجتبی (ع) روستای نظرآغای دشتستان به بیانی نکاتی در مورد خلاقیت ها و راه های ایجاد انگیزه در موسسات قرآنی پرداختند.

گفتنی است، در پایان این همایش، از 43 موسسه و خانه قرآنی فعال، و 9 کارشناس قرآنی ادارات تبلیغات اسلامی که در برگزاری طرح حفظ سوره حجرات با اتحادیه قرآنی همکاری داشتند تجلیل به عمل آمد./203/833/ب1

ارسال نظرات