۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۴۵۸۱۲۷
امام جمعه بروجرد:

13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است

امام جمعه بروجرد 13 آبان را روز ملی مبارزه با استکبار جهانی خواند و گفت: تا زمانی که خوی استکباری در آمریکا وجود دارد، «شعار ملت ایران مرگ بر آمریکا» است.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی، ظهر امروز در نشست هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی 13 آبان ماه در شهرستان بروجرد آمریکا را دشمن اصلی ملت ایران دانست و گفت: هویت انقلاب اسلامی استکبارستیزی و آمریکا در رأس استکبار جهانی قرار دارد.

وی با بیان اینکه 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، افزود: شرکت در راهپیمایی 13 آبان تجلی روحیه استکبارستیزی ملت ایران بوده و مردم با شرکت در این راهپیمایی همواره تنفر و انزجار خویش را از سیاستهای خودخواهانه آمریکا به گوش جهانیان می رسانند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه دشمنی آمریکا برای ملت ایران ثابت شده است، اظهار داشت: ملت ایران هرگز به آمریکا روی خوش نشان نمی دهد.

مرگ بر آمریکا شعار ملت ایران است

وی با بیان اینکه در 13 آبان ماه روحیه استکبارستیزی ملت ایران به نمایش گذاشته می شود، بیان داشت: ملت ایران در این روز «مرگ بر آمریکا» را پر رنگ تر از سالهای پیش در سراسر کشور فریاد می‌زنند.

حجت الاسلام ترابی با اشاره به اهمیت روحیه استکبارستیزی ملت ایران پس از برجام برای افکار عمومی جهان اظهار داشت: ملت ایران بر سر آرمانهای خویش ایستاده اند و تا زمانی که خوی استکباری در آمریکا وجود دارد، شعار ملت ایران «مرگ بر آمریکا» است.

وی با اشاره به بدعهدی آمریکا در ماجرای برجام، خاطرنشان کرد: پیام حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان ماه امسال ایستادگی در برابر زیاده خواهی آمریکا است.

گفتنی است، راهپیمایی 13 آبان روز پنجشنبه ساعت 10 صبح از میدان شهدا تا میدان تختی شهرستان بروجرد برگزار می شود./9459/203/ب2

ارسال نظرات