۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۴۵۸۲۲۲
فرمانده ناجا:

توجه به فعالیت های قرآنی باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود

فرمانده ناجا با بیان اینکه قرآن کتاب آسمانی است و راه سعادت بشری را به دنبال دارد، گفت: توجه به فعالیت های قرآنی باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود.
سردار اشتری

به گزارش سرویس پیشخوان خبرگزاری  رسا به نقل از مهر، سردار حسین اشتری ظهر شنبه در حاشیه بازدید از دارالقران کریم امام خامنه ای استان زنجان و کلانتری ۱۶ گلشهر کاظمیه، خانواده کارکنان نیروی انتظامی نقش مهمی در تحقق اهداف و برنامه های نیروی انتظامی دارند، افزود: همسران و خانواده های کارکنان نیروی انتظامی در بحث موفقیت ماموریت های پلیس بسیار موثر هستند و زحمات آنها قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه در نیروی انتظامی نگاه ویژه به بحث توسعه فعالیت های قرآنی شده است، اظهار کرد: خوشبختانه در نیروی انتظامی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری برای  تربیت ۱۰ میلیون استاد قرآنی اقدامات خوبی انجام  گرفته است و پلیس توجه خاصی به فعالیت های قرآنی داشته است.

سردار اشتری تاکید کرد: باید کارکنان ناجا به قرآن و اهل بیت تمسک کنند و در این میان خانواده های آنها هم در این فعالیت ها باید حضور موثری داشته باشند.

فرمانده ناجا  افزود: توجه به فعالیت های قرآنی باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود و ناجا به بحث قران توجه داشته و  اولویت کاری خود قرار داده است.

اشتری افزود: در راستای تسریع فعالیت های دارالقرآن کریم امام خامنه ای تجهیزات لازم این دارالقران باید هر چه زودتر فراهم شود./836/د102/ل

ارسال نظرات