۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳
کد خبر: ۴۵۸۳۰۱
امام جمعه کبودرآهنگ :

پیام شهدا ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده خواهی های دشمن و استکبار جهانی است

حجت الاسلام روحانی با اشاره به جایگاه شهدا در جامعه، گفت: پیام شهدا ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده خواهی های دشمن و استکبار جهانی است.
حجت الاسلام روحانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان حجت الاسلام روحانی، امام جمعه کبودرآهنگ شب گذشته در مراسم گرامیداشت شهدای آبان سال 57 در مسجد عباسیه کبودرآهنگ برگزار شد، ابراز داشت: حماسه آبان سال 57 کبودرآهنگ ثمره مبارزات چهل ساله روحانیان و مردم متدین این شهرستان شهیدپرور است.

وی ابراز داشت: انتخاب پنجم آبانماه به عنوان روز کبودرآهنگ پیام آور فرهنگ جهاد و شهادت است که مردم این شهرستان در آغاز انقلاب اسلامی پیشگام ملت شریف ایران بودند.

امام جمعه کبودرآهنگ با اشاره به آیه 10 سوره حدید، افزود: مجاهدان و انفاق کنندگان قبل از فتح و پیروزی با مجاهدان و انفاق کنندگان پس از فتح برابر نیستند و از جایگاه بالاتری نزد خدا برخوردارند.

وی با اشاره به جایگاه شهدا در جامعه، تصریح کرد: پیام شهدا ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده خواهی های دشمن و استکبار جهانی است.

حجت الاسلام روحانی با اشاره به دو نوع تفکر در مقابل نظام اسلامی، خاطرنشان کرد: تفکر افراطی و تفکر روشنفکری با رویکردهای قداست زدایی و ولنگاری فرهنگی سعی در تفرقه افکنی بین امت اسلامی دارند.

وی اظهار داشت: در جایی که جوانان ولایتمدار ما در صف اول پیکار با افراطی گری هستند، ما بایستی با بصیرت و هوشیاری از دستاوردهای شهدا و انقلاب پاسداری کنیم.

امام جمعه کبودرآهنگ با اشاره به نقش رهبر انقلاب در این زمینه، اضافه کرد: بی شک در سایه رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری است که پیام انقلاب اسلامی در اقصی نقاط جهان طنین انداز شده است.

وی در پایان گفت: روحیه و فرهنگ جهادی و همچنین مدیریت باید جهادی شود تا کشور با رشدی مضاعف در همه زمینه ها به مسیر خود ادامه دهد./979/203/ب2

ارسال نظرات