۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۷
کد خبر: ۴۵۸۴۳۵
حجت الاسلام والمسلمین تقوی:

جریان انقلابی کشور به همگرایی نیاز مبرم دارد

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با بیان این که در کادرسازی انقلابی از جوسازی نترسید گفت: در شرایط فعلی نیازمند همگرایی عظیم در کشور به ویژه در زمینه نیروهای انقلابی هستیم.
حجت الاسلام سیدرضا تقوی، رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان،  نشست هم اندیشی همیاران انقلاب اسلامی ضرورت ها و فرصت ها عصر امروز در سالن جلسات کانون بسیج همدان برگزار شد.

در این نشست هم اندیشی حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به اهمیت تشکیل چنین جلساتی اظهار داشت: امروز ضرورت وحدت و همدلی در میان نیروهای انقلابی بیش از گذشته احساس می شود.

وی در ادامه با اشاره به راه های دستیابی به توفیق اظهار داشت: برای  دستیابی به توفیق چند چیز نیاز است که نخستین مورد هدف شناسی است که انسان باید با شناسایی قله و هدف مسیر را دنبال کند.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به دومین گام در دستیابی به توفیق اظهار داشت: انسان باید بداند از چه راهی به هدف دست یابد و کدام راه بیراهه است و مسیر را دور می کند.

وی افزود: سومین گام در رسیدن به توفیق در امور جامعه ظرفیت شناسی است که باید مورد تامل قرار گیرد و باید بدانیم که چه امکانات و پتانسیل هایی در این زمینه وجود دارد.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی چهارمین گام را روش شناسی در دستیابی به توفیق دانست و گفت: باید سرعت عمل در راه های رسیدن به هدف مورد توجه قرار گیرد و پنجمین راهکار خود شناسی است که باید به آن توجه شود.

وی با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب به امام جمعه بجنورد اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب توصیه ای را به نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی فرمودند که اهم آنها این بود که افراد مومن و حرب اللهی و انقلابی را دور هم جمع کنید.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی اظهار داشت: متاسفانه در مراکز اموزشی فضای حاکم بر دانشگاه ها به سود نیروهای انقلابی نیست و باید این نقیصه با اتحاد انقلابی ها حل شود.

وی با بیان این که در کادرسازی انقلابی از جوسازی نترسید گفت: در شرایط فعلی نیازمند همگرایی عظیم در کشور به ویژه در زمینه نیروهای انقلابی هستیم.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه ابراز داشت: برای اثر گذاری در جامعه  لازم است که قدرتمند و قوی بود و در این مسیر عده و عده و تصمیم لازم است./979/پ202/ج

ارسال نظرات