۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۵
کد خبر: ۴۵۸۴۳۷
حجت الاسلام دشتکی مطرح کرد؛

رابطه مستقیم میان امر به معروف و کاهش آمار طلاق

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: اتحاد و انسجامی در حوزه فرهنگی انجام شده است و مردم احساس مسؤولیت دارند که بحث طلاق متوقف شده و کاهش چشمگیر داشته است.
دشتکی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام علی دشتکی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان امروز در همایش آمران معروف و ناهیان از منکر استان همدان که در استانداری همدان برگزار شد اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید با فرهنگ سازی نهادینه شود.

وی با اشاره به رویکرد اصلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان اظهار داشت: مردمی کردن فعالیت های ستاد در اولویت اصلی کار قرار گرفته است.

حجت الاسلام دشتکی گفت: در این باره طرح ساماندهی شبکه تبلیغ استان را داریم که مجموعا 10000 نفر سازماندهی شده اند و 2200 هیات که 750 هیات در آنها گروه های تذکر لسانی تشکیل شده است.

وی با اشاره به آثار مشهود در زمینه امر به معروف و نهی از منکر در استان گفت: با توجه به فعالیت های صورت گرفته؛ آسیب های عزاداری بسیار کاهش داشته است و به حیث محتوایی هم کارهای عمیقی انجام شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان ابراز داشت: در 1500 مسجد گروه تذکر لسانی در کشور تشکیل شده است که این امر در دخیل کردن مردم در مقام آمر به معروف بسیار تاثیر گذار است.

وی ادامه داد: در طول سال 5000 نفر اعزام داریم و 1700 مبلغ اعزام شده است که به 2200 نقطه اعزام شده اند که در اولویت های تبلیغی از پیش تعیین شده فعالیت می کنند.

حجت الاسلام دشتکی ابراز داشت: اولویت های تبلیغی در حوزه اجتماعی، اعتقادی و اقتصادی و امر به معروف بوده است و بزرگواران به آن اهتمام ویژه ای داشته اند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: 500 نفر طلایه دار دوره های آموزشی را سازماندهی کرده اند و بحث آموزش اصناف نیز در دستور کار قرار گرفته است که مورد توجه قرار گرفته است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان افزود: اتحاد و انسجامی در حوزه فرهنگی انجام شده است و مردم احساس مسؤولیت دارند که بحث طلاق متوقف شده و کاهش چشمگیر داشته است./202/979/ب1

ارسال نظرات